این تیم میخواهد بی‌حاشیه باشد، اما نمی شود!

0
68



کد خبر : ۱۹۶۳۶۲۷ |
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۸ |
۱٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه


پرونده حسابداری یوونتوس از تورین به دادگاه رم منتقل شد

این تیم میخواهد بی‌حاشیه باشد، اما نمی شود!

به گزارش “ورزش سه”، دادگاه عالی ایتالیا اواخر روز چهارشنبه اعلام کرد که یک پرونده حسابداری علیه یوونتوس به درخواست وکلای مدافع از شهر زادگاه این باشگاه فوتبال در تورین به رم منتقل خواهد شد.

تصمیم دادگاه عالی که پس از یک جلسه غیرعلنی صادر شد، روند رسیدگی را کند می کند زیرا طبق قوانین ایتالیا، پرونده به مرحله تحقیقات بازمی گردد و به دادستانی رم ارسال می شود.

یک قاضی تورینی در ماه مارس شروع به بررسی این موضوع کرد که آیا آندره آ آنیلی، رئیس سابق یوونتوس، ۱۱ نفر دیگر و خود باشگاه باید به دلیل اتهامات حسابداری نادرست محاکمه شوند یا خیر.

وکلای متهمان استدلال کرده بودند که پرونده باید به میلان، جایی که باشگاه در بازار سهام فهرست شده است، یا رم منتقل می شد، در حالی که دادستان های محلی می خواستند آن را در تورین نگه دارند.

1805746

یوونتوس تخلفات خود را رد کرده و گفته است که حسابداری آنها مطابق با استانداردهای صنعت است.

در دسامبر گذشته، دادستان تورین درخواست کرد که متهمان پس از بررسی حسابداری و اظهارات باشگاه در بازارهای مالی در سه سال اخیر محاکمه شوند.

تحقیقات جنایی تورین تحقیقات جداگانه ای را از سوی مقامات فوتبال ایتالیا آغاز کرد که در نهایت باعث کسر ۱۰ امتیاز یوونتوس در فصل گذشته سری آ، ۷۱۸۰۰۰ یورو جریمه و محرومیت توسط یوفا از رقابت‌های اروپایی این فصل شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید