موضع تند و تیز رئیس بایرن علیه عربستان

0
67



کد خبر : ۱۹۶۳۹۴۰ |
۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۰ |
۳۶۹ بازدید |

۰
دیدگاه

گزارش:


کریستین دریسن، رئیس بایرن، در نشست عمومی اتحادیه باشگاه های اروپا در روز پنجشنبه به عضویت هیئت مدیره در آمد و سپس موضع خود در مورد لیگ عربستان را به صراحت اعلام کرد.

موضع تند و تیز رئیس بایرن علیه عربستان

به گزارش “ورزش سه”، در ابتدا، دریسن که مانند اولیور مینتزلاف از لایپزیش، به عنوان نایب رئیس انتخاب شده بود، از قبول مسئولیت در این اتحادیه ابراز خرسندی کرد. او حالا جانشین الیور کان در اتحادیه باشگاه ها شده است. کان در پایان فصل گذشته بایرن را ترک کرد. دریسن ۵۶ ساله می‌خواهد بر ادعای آلمان برای رهبری در رقابت‌های بین‌المللی تاکید کند و در عین حال صدایی قوی برای فوتبال آلمان باشد.

1918880

دریسن در صحبت های خود درباره نفوذ فزاینده مالکیت چند باشگاهی هشدار داد و گفت: «حتماً باید به زمانبندی انتقال بازیکنان بین باشگاه هایی که متعلق به یک مالک هستند توجه کنید. جالب است که ببینید چگونه می توان با این موضوع مقابله کرد. فوتبال آلمان باید بسیار هوشیار باشد، ما چشم انداز هوشمندانه‌تری نسبت به بسیاری از کشورها داریم.»

پس از جلسه روز پنجشنبه، دریسن نیز نسبت به پنجره نقل و انتقالات موضع گیری کرد که در آلمان مانند بسیاری از کشورها از اول سپتامبر بسته شده، اما در عربستان سعودی یک هفته دیرتر بسته شد. 

دریسن گفت: «ترجیح می‌دهم که پنجره نقل و انتقالات همزمان بسته شود.»

1920077

دیگر کسی در مورد چین صحبت نمی کند
این که آیا فعالیت نقل و انتقالات در لیگ حرفه ای عربستان که با جذب بازیکنانی مانند نیمار (الهلال)، کریم بنزما (الاتحاد) و سادیو مانه (النصر همراه با کریستیانو رونالدو) با قراردادهای هنگفت و پرداخت هزینه های گزاف نقل و انتقالات می تواند برای اروپایی ها خطرناک باشد یا خیر، موضوع دیگر حرف های دریسن بود: «مشخص نیست و باید دید در آینده چه می شود. ما وضعیت مشابهی با چین داریم، ااما الام هیچ کس دیگر در مورد چین صحبت نمی کند.»

موضع دریسن در مورد حضور قهرمان عربستان در لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: «خیر. ما باید به بازی های خود با تیم های اروپایی ادامه دهیم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید