آنگولا، تیمی که پایه ثابت ایران است!

0
35



کد خبر : ۱۹۶۴۷۹۷ |
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۴ |
۱۸۲ بازدید |

۰
دیدگاه

مسابقه‌ای که هر چندسال یک بار تکرار می‌شود


یک بازی حیثیتی در جام جهانی و دو دیدار دوستانه، تاریخچه بازی‌های ایران و آنگولا است و امروز چهارمین مسابقه برگزار خواهد شد.

آنگولا، تیمی که پایه ثابت ایران است!

به گزارش ورزش سه، ایران و آنگولا سه بار به مصاف هم رفته‌اند که مهم‌ترین آن در جام جهانی ۲۰۰۶ بود که با نتیجه ۱-۱ و تک گل سهراب بختیاری زاده به پایان رسید و ایران با تک امتیازی که از این مسابقه کسب کرد در رتبه چهارم گروه قرار گرفت.

سهراب بختیاری زاده، جواد نکونام و کریم انصاری فرد گلزنان ایران در مقابل آنگولا هستند، سهراب بختیاری زاده در جام جهانی ۲۰۰۶ دومین مدافعی بود که توانسته بود برای ایران گلزنی بکند.

حالا پس از حدود ۹ سال باید چهارمین مسابقه ایران و آنگولا برگزار شود، ایران به مصاف تیمی خواهد رفت که ۲ دیدار دوستانه و ۱ دیدار رسمی با آنها برگزار کرده است و در مقابل آنها ۲ تساوی و ۱ پیروزی کسب کرده است.

ایوان کاروالیو مهاجم تیم لیل فرانسه و زیتو لوومبو مهاجم کالیاری ایتالیا بازیکنان خطرناک تیم آنگولا هستند که با حضور در ۵ لیگ معتبر دنیا می‌توانند خط دفاعی ایران را در این بازی به چالش بکشند.

1923790

جوناتان بوآتو، فردی، گلسون دالا و مابولولو دیگر بازیکنان مطرح آنگولا هستند که در لیگ‌های اروپایی به میدان می‌روند و مطرح‌ترین غایب این تیم امبالا انزولا مهاجم شاغل در سری آ و تیم فیورنتینا است.

تیم ملی فوتبال آنگولا چندی قبل به عنوان تیم دوم صعود به جام ملت‌های آفریقا را مسجل کرد، آنها در سال ۲۰۲۳ و تا به اینجا ۷ بازی را به انجام رسانده که ماحصل آن ۲ برد، ۳ مساوی و ۲ باخت بوده است، آن‌ها ۲ دیدار انتهایی خود شکست نخورده‌اند که البته رقبای نامداری در مقابل آنها قرار نگرفته‌اند و قوی‌ترین تیمی که با آن بازی کردند غنا بوده است که از آن شکست خوردند.

1923792

تیم ملی ایران این فرصت را دارد تا بهترین برد خود مقابل این تیم را ثبت کند، تمام دیدارهای ایران و آنگولا بیش از یک گل نداشته است و تیم ملی توانایی این را دارد تا در ورزشگاه آزادی بتواند بردی پرگل مقابل رقیبی که در آستانه تورنومنت‌های مختلف پایه ثابت بازی‌های دوستانه ما بوده است ثبت کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید