ازدواج‌های جناحی و اثر عروس‌ها و دامادها بر دیدگاه‌های سیاسی؛ کدام اصولگرایان بعد از فامیل شدن با اصلاح‌طلبان متعادل شدند؟

0
58


|


۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۰۳:۰۰:۰۰

|

|





روزنامه آرمان ملی نوشت: پسر احمد توکلی و دختر صادق زیباکلام با هم ازدواج کردند و توکلی که روزی تندترین نقدها را به جریان اصلاحات داشت، مدتی است وارد این حوزه نمیشود و ترجیح میدهد در موضوعات اقتصادی به ارائه دیدگاه بپردازد.



ازدواج‌های جناحی و اثر عروس‌ها و دامادها بر دیدگاه‌های سیاسی؛ کدام اصولگرایان بعد از فامیل شدن با اصلاح‌طلبان متعادل شدند؟


|


۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۰۳:۰۰:۰۰

روزنامه آرمان ملی در گزارشی به تاثیر ازدواج‌‌های سیاسی از دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب بر عقاید هم نوشته است.

به گزارش آرمان ملی، بخش‌هایی از این گزارش را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • ناصر ایمانی اگر چه زمانی عضو شورای سردبیری روزنامه رسالت بود اما دیگر آن مواضع را ندارد. او نسبت خانوادگی با سعید حجاریان از چهره‌های تئوریسین اصلاحات دارد و برخلاف او اهل جناح راست است. شاید تاثیر حجاریان بر او سبب شده تا سمت اصولگرایان تندرو نرود و ترجیح بدهد در عین اصولگرایی، اعتدالگرا باشد.
  • عروس باهنر تاثیری بر دیدگاه‌های سیاسی او داشته است؟ پیوند خانواده باهنر و محتشمی‌پور در سال ۹۱ ثبت شد و نکته قابل توجه آنجا بود که در مراسم عروسی آنها مهمانانی از دو جناح سیاسی کشور در کنار هم و به دور یک میز خوش و بش میکردند. باهنر بر خلاف گذشته چندان به جریان اصلاحات انتقادات تند و تیز ندارد و سعی دارد به مثابه منتقد اعتدالی به ارائه دیدگاههایش بپردازد. یعنی برای باهنر که روزی دفاع از جریان اصولگرایی و تلاش بیوقفه برای غلبه این جریان بر اصلاح‌طلبان هدف نخست بود، دیگر این هدف معنایی نداشت و به طور واضح بر همکاری دو جریان و رفع اختلافات تاکید کرد.
  •  پسر احمد توکلی و دختر صادق زیباکلام با هم ازدواج کردند و توکلی که روزی تندترین نقدها را به جریان اصلاحات داشت، مدتی است وارد این حوزه نمیشود و ترجیح میدهد در موضوعات اقتصادی به ارائه دیدگاه بپردازد.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید