ابراز نگرانی فرهنگستان علوم از اتفاقات تلخ مدارس دخترانه

0
75


|


۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۱۹:۴۹:۱۴

|

|





در پی حوادث تلخ اخیر و مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدارس کشور، مجمع عمومی فرهنگستان علوم با صدور بیانیه‌ای دراین زمینه ابراز نگرانی کرد.


ابراز نگرانی فرهنگستان علوم از اتفاقات تلخ مدارس دخترانه


|


۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۱۹:۴۹:۱۴

یکصد و سی و سومین جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم امروز با حضور اعضای پیوسته فرهنگستان، به ریاست رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگستان علوم در ابتدای این نشست موضوع حوادث تلخ اخیر برای دانش آموزان عزیز کشورمان مطرح شد و پس از تبادل نظر؛ مجمع عمومی فرهنگستان علوم بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

«اخبار حوادث تلخی که طی این ایام در مورد مراکز تحصیلی و آموزشی دانش آموزان به ویژه مدارس دخترانه کشورمان به گوش می‌رسد، در مجمع عمومی فرهنگستان علوم کشور مطرح شد و اعضای مجمع به شدت از آن ابراز نگرانی کردند.

انتظار از مسئولان محترم آن است که با کمال سرعت و دقت، علل و عوامل این حوادث را تحقیق و در مراجع مربوط جهت رفع این پدیده و جلوگیری از تکرار آن اتخاذ تصمیم، اقدام و اطلاع رسانی لازم معمول دارند.

امید می‌رود که با پیگیری سریع و دقیق مراجع ذیصلاح، نگرانی خانواده‌های محترم مرتفع و فرزندان عزیزمان در کمال امنیت، سلامت و آسایش به ادامه تحصیل و وصول به مقامات عالیه علمی موفق شوند.»

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید