الفیصلی نه، فولاد برای حریف رئال به قطر رفت!

0
78



کد خبر : ۱۸۷۰۸۲۲ |
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱ |
۲۵۷ بازدید |

۰
دیدگاه

در انتظار جنگ نابرابر


نماینده فوتبال کشورمان در صورت برتری برابر الفیصلی به احتمال زیاد باید به مصاف نایب‌قهرمان جام باشگاه‌های جهان برود.

الفیصلی نه، فولاد برای حریف رئال به قطر رفت!

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال فولاد خوزستان، نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، پس از کسب عنوان نخست گروه C این مسابقات، در مرحله یک هشتم نهایی روز دوشنبه اول اسفند، به مصاف الفیصلی عربستان خواهد رفت.

این مسابقه در شرایطی در دوحه برگزار می شود که میزبانی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال غرب آسیا را فدراسیون فوتبال قطر بر عهده گرفته و نماینده ایران در صورت صعود به مراحل بعدی نیز در قطر برابر حریفان قرار خواهد گرفت.

تنها نماینده باقی مانده ایران در این دوره از رقابت ها در شرایطی روز دوشنبه در ورزشگاه الثمامه به مصاف نماینده عربستان خواهد رفت که در صورت پیروزی مقابل این حریف، به مصاف برنده دیدار الهلال و شباب الاهلی خواهد رفت.

الهلال، مدافع عنوان قهرمانی در شرایطی به مصاف یاران احمد نورالهی خواهد رفت که هفته گذشته با نمایشی استثنایی فلامینگو برزیل را شکست داده و راهی فینال جام باشگاه های جهان شد و در آنجا هم با عملکردی تحسین برانگیز، برابر رئال مادرید شکست خورد.

همچنین در سوی پایین جدول، الشباب عربستان به مصاف نسف قارشی می رود و برنده این مسابقه به مصاف فاتح نبرد حساس قطری ها بین الریان و الدحیل خواهد رفت.

گفتنی است در سمت شرق آسیا تیم فوتبال اوراواردز ژاپن با برتری برابر چونبوک موتورز، تکلیف قهرمان شرق آسیا را مشخص کرده و در انتظار تعیین تکلیف قهرمان منطقه غرب آسیا است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید