تن‌هاخ: یونایتد متحد است اما خبری از سانچو ندارم!

0
49



کد خبر : ۱۹۶۸۳۷۳ |
۰۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۱ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه


منچستر یونایتد در بازی امشب موفق شد ۳-۰ کریستال پالاس را شکست دهد و به مرحله بعدی جام اتحادیه صعود کند. اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، پس از بازی نظرات خود را بازگو کرد.

تن‌هاخ: یونایتد متحد است اما خبری از سانچو ندارم!

به گزارش “ورزش سه”، منچستر یونایتد در بازی امشب با ترکیبی جدید نسبت به بازی‌های قبل پا به زمین بازی گذاشت. اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، درباره بازی و چند تن از بازیکنانش اظهار نظر کرد: «بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. روی بازی کاملا مسلط بودیم و در همه دقایق برنامه خود را به خوبی اجرا کردیم. روح و اتحاد در این تیم همیشه وجود داشته است و چیزهای بیشتری هم در راه است.»

بازی مگوایر چطور بود؟
«او بسیار مستحکم و قابل اطمینان بود.»

اریک تن‌هاخ همچنین درباره سفیان امرابط که اولین بازی فیکسش را در منچستر یونایتد انجام داد گفت: «او همان چیزی است که ما نیاز داریم. او بازیکنی است که به تیم هر آنچه نیاز دارد می‌دهد. سفیان کیفیت، انرژی و پویایی زیادی به تیم می‌دهد.»

1931473

سرمربی هلندی منچستر یونایتد از گارناچو، زننده گل اول تیمش تمجید کرد: «سهم بازی او در لیگ به اندازه کافی خوب نبود، اما از فرصت‌هایش به درستی استفاده کرده. می‌بینید که او همیشه در بازی یک تهدید است حتی زمانی که خوب بازی نمی‌کند.»

او درباره اونانا که دومین کلین‌شیت پیاپی‌اش را ثبت کرد گفت: «یک کلین‌شیت همیشه به یک دروازه‌بان اعتماد به نفس می‌دهد، مخصوصا وقتی که با سیوهایی مانند شنبه و امروز به تیم کمک می‌کنید.»

سرمربی منچستر یونایتد در مورد جیدون سانچو نیز به خبرنگاران پاسخ داد: «من درباره بازیکنانی که در دسترس نیستند صحبت نمی‌کنم. دی‌اکتیو کردن پیجش؟ نمی‌دانم. به خودش ارتباط دارد.»

اریک تن هاخ در آخر دوباره رضایتش نسبت به عملکرد امشب را اعلام کرد: «آیا شب می‌توانست بهتر باشد؟ نمی‌دانم، اما شب خوبی بود. ما بر بازی مسلط بودیم و حملات خوبی انجام دادیم. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، موقعیت‌هایی داشتیم و گل‌های خوبی به ثمر رساندیم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید