کوچکترین و کم‌وزن‌ترین پهپادی که تا به حال دیده‌اید + تصویر و مشخصات

0
48



کوچکترین و کم‌وزن‌ترین پهپادی که تا به حال دیده‌اید + تصویر و مشخصات


|


۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۰۴:۰۰:۰۰

نسل چهارم پهپادهای کوچک و سبک DJI با قابلیت‌هایی پیشرفته‌ در تصویربرداری آمد.

به گزارش زومیت، شرکت DJI، پهپاد جدید Mini ۴ Pro را بعد از Mini ۳ Pro سال گذشته معرفی کرد. Mini ۴ Pro نیز به‌ همان دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و ۱/۱.۳ اینچی CMOS با فاصله کانونی ۲۴ میلی‌متر و دیافراگم f/۱.۷ مشابه مدل قبلی مجهز شده است و قابلیت‌هایی نظیر تشخیص موانع و عکاسی عمودی به آن اضافه شده‌اند؛ همچنین با فناوری OcuSync ۴ می‌تواند ویدیوها را با کیفیت ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه تا فاصله ۲۰ کیلومتر انتقال دهد.

Mini ۴ Pro، پهپادی با وزن ۲۴۹ گرم و مطابق با مقررات پهپاد C۰ اتحادیه اروپا به حساب می‌آید. همان‌طور که انتظار می‌رفت، Mini ۴ Pro از یک دوربین تک‌لنزه استفاده می‌کند که به‌نظر می‌رسد همان دوربینی است که در Mini ۳ Pro و Air ۳ استفاده شده بود.

پهپاد

با این ویژگی‌ها، Mini ۴ Pro می‌تواند ویدیوهایی با وضوح ۴K و سرعت تصویربرداری ۶۰ یا ۱۰۰ فریم‌برثانیه برای ضبط صحنه آهسته تولید کند. DJI گفته است که این پهپاد می‌تواند عکاسی عمودی و تشخیص موانع همه‌جهته را مشابه پهپادهای سنگین‌تر خود ارائه دهد. به‌علاوه،Mini ۴ Pro امکاناتی مانند ActiveTrack ۳۶۰° و HDR را نیز اضافه کرده و همچنان از حالت‌های عکاسی ویدئویی مانند D-Log M ،Hyperlapse ،Panorama ،QuickShots ،MasterShots و Night Shots پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌براین، Mini ۴ Pro با فناوری OcuSync ۴ سازگاری دارد؛ مشابه Air ۳ و Mavic ۳ Pro که نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی OcuSync ۳ به‌کاررفته در پهپاد Mini ۳ Pro است. در نتیجه Mini ۴ Pro می‌تواند ویدیوها را با کیفیت ۱۰۸۰p تا فاصله ۲۰ کیلومتری و در اروپا تا ۸ کیلومتری انتقال دهد.

پهپاد کوچک جدید DJI دارای زمان پرواز پیش‌فرض ۳۴ دقیقه است که با کمک باتری هوشمند خود می‌تواند تا ۴۵ دقیقه افزایش یابد. با وجود این، در اتحادیه اروپا امکان افزایش زمان پرواز وجود ندارد.

قیمت پهپاد Mini ۴ Pro از ۷۹۹ یورو شروع می‌شود و نسخه‌ی مجهز به کنترل‌ از دور RC ۲ آن با قیمت ۱۱۲۹ یورو عرضه خواهد شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید