تواضع بعد از حذف سیتی: من نه، بازیکنانم را تشویق کنید

0
46



کد خبر : ۱۹۶۸۶۳۴ |
۰۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۴ |
۵۴۱ بازدید |

۰
دیدگاه


ادی هاو، سرمربی نیوکسل، بازیکنانش را شایسته تمجید ویژه پس از برتری مقابل منچسترسیتی در دور سوم جام اتحادیه انگلیس می‌داند.

تواضع بعد از حذف سیتی: من نه، بازیکنانم را تشویق کنید

به گزارش “ورزش سه”، نیوکسل را بازی دور سوم جام اتحادیه به مصاف منچسترسیتی رفت و با گل الکساندر ایساک با نتیجه ۱-۰ برنده شد.

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، در نیمه دوم چند تغییر تاکتیکی انجام داد اما گفت که به جای خودش، بازیکنان تیم را شایسته تقدیر می‌داند.

ادی هاو پس از این بازی درباره اینکه افتخار این برد را به نام خود ثبت می‌کند یا نه، گفت:”من چند چیز گفتم. لزوماً فکر نمی‌کنم این برد به خاطر چیزی بود که من گفتم، بنابراین اعتبار آن را به خودم نمی دهم. به بازیکنان این افتخار را می دهم که احتمالاً احساس بهتری نسبت به تیم دارند. احتمالاً دلیل برد تعادل تیم بود و بازیکنان کمی بیشتر اعتقاد داشتند که می‌توانیم بازی را ببریم. دلایل زیادی وجود دارد، ما چند چیز را از نظر تاکتیکی اصلاح کردیم، اما بازیکنان سزاوار این همه اعتبار هستند.”

1932018

برنامه بازی؟

برنامه ما این بود که در نیمه اول کمی تهاجمی‌تر از آنچه بودیم عمل کنیم، اما همانطور که بارها گفته‌ام، گاهی اوقات ممکن است بازی‌ها متفاوت‌تر از نحوه آماده‌سازی و خواسته‌های شما باشد. احتمالاً در نیمه اول کمی اعتماد به نفس و شخصیت نداشتیم، مخصوصا زمانی که کمی تحت فشار قرار گرفتیم. اما با گفتن این حرف، ما به سختی وارد میدان شدیم و بازی کردن برای ما دشوار بود، آن‌ها امشب موقعیت های واضح زیادی ایجاد نکردند.

جام اتحادیه برای نیوکسل اهمیت زیادی دارد؟

فکر نمی‌کنم ما خیلی به جلوتر از جایی که هستیم، نگاه کنیم. فقط می‌توانیم به آنچه در مقابلمان است نگاه کنیم و سعی کنیم به فرم خوبی که در آن هستیم ادامه دهیم. سپس وقتی این رقابت دوباره شروع شد، تمرکز کامل خود را روی آن خواهیم گذاشت. آماده سازی برای بازی امروز مانند هر بازی دیگری بود. بله، ما ترکیب تیم را چرخاندیم اما احساس کردیم که این یک ضرورت است. چون می‌خواستیم بازی را ببریم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید