توپ زمستانی لیگ برتر انگلیس رونمایی شد (عکس)

0
37



کد خبر : ۱۹۶۹۸۴۰ |
۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۵ |
۱٫۷K بازدید |

۳
دیدگاه

چشم نواز و درخشان‌تر از همیشه:


نایکی از توپ زمستانی لیگ برتر انگلستان رونمایی کرد.

توپ زمستانی لیگ برتر انگلیس رونمایی شد (عکس)

به گزارش ورزش سه، تابستان به پایان رسید و فصل پاییز است و سپس زمستان در راه است و نور به سرعت در حال کاهش است با کوتاه‌تر شدن روزها و بازی زیر نور کمپانی نایک توپ زمستانی لیگ برتر انگلیس را رونمایی کرد.

توپ جدید لیگ برتر انگلیس زیر نور درخشان‌تر دیده می‌شود، طبق روال گذشته نایک نسخه HI Vis توپ رسمی زمستان را منتشر کرد، طراحی پایه زرد کلاسیک و استفاده از بنفش و نارنجی به صورت مارپیچ باعث خواهد شد که در شرایطی که توپ در حرکت است وضوح بیشتری برای بازیکنان، تماشاگران و به ویژه تماشاگران تلوزیونی ارائه کند.

طراحی زیبایی‌ توپ هم جالب است، این توپ به شکل یک نقشه اطلس با الهام از ۱۲۱ کشوری است که در لیگ جزیره به میدان می‌روند، ملیت هر بازیکن را با مختصات چاپ شده در سطح توپ قرار داده است.

1934738

این توپ از نظر تکنولوژی مانند توپ قبلی است، همچنان از فناوری AerowSculpt استفاده شده است، فناوری Aerowsculpt با بهره بردن از شیارهایی که روی توپ طراحی شده باعث می‌شود تا توپ حرکت واقعی‌تری داشته باشد؛ توپ‌های Flight از ۴ پنل اصلی تشکیل شده‌اند که به هیچ عنوان در ظاهر مشخص نیستند و توپ کامل ساختاری یکپارچه به خود گرفته تا بهترین تعادل را در هوا داشته باشد؛ چرا که این پنل‌ها با ظرافت خاصی در هم ذوب شده‌اند.

وجود شیارهای عمیق و پرتعداد در سطح، باعث گردش بهتر توپ در هوا، پاس دادن و شوت زدن‌های دقیق‌تر می‌شود. این توپ دارای یک لایه فوق نازک زیر لایه بیرون است که باعث لمس بهتر و به اصطلاح فوتبالی‌ها نشستن کامل توپ روی کفش و دستکش می‌شود. برای جلوگیری از لغزش توپ در شرایط نامساعد جوی، نایکی از فناوری ACC استفاده کرده است که به دروازه‌بانان هم کمک بسیاری می‌کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید