فن‌دایک: پول خوب می‌دهند ولی ما برده نیستیم!

0
41



کد خبر : ۱۹۷۲۱۴۶ |
۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۹ |
۱K بازدید |

۰
دیدگاه


ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان تیم ملی هلند، در آستانه دیدار با فرانسه گفت نارنجی‌ها از نایب‌قهرمان جام جهانی نمی‌ترسند. او در عین حال از فشردگی برنامه‌های مسابقات لیگ برتر به شدت انتقاد کرد.

فن‌دایک: پول خوب می‌دهند ولی ما برده نیستیم!

به گزارش “ورزش سه”، هلند و فرانسه فردا شب یکی از دیدارهای مهم گروه A رقابتهای انتخابی یورو ۲۰۲۴ را برگزار می‌کنند.

فرانسه در حال حاضر از ۵ بازی حداکثر امتیاز ممکن را به دست آورده و صدرنشین است. هلند اما از ۴ بازی ۹ امتیاز دارد و با یونان هم‌امتیاز است. به همین دلیل است که بازی فردا برای هلند و کاپیتانش ویرژیل فن‌دایک از اهمیت بالایی برخوردار است.

فن‌دایک امروز اشاره کرد که هلند در حال حاضر غایبان و مصدومان زیادی دارد و بازی در این شرایط با نایب‌قهرمان جهان برایش دشوار خواهد بود. با اینحال کاپیتان هلند گفت آنها از فرانسه نمی‌ترسند و در کشورشان برای پیروزی به میدان خواهند رفت.

کاپیتان تیم ملی هلند گفت:” تیم ملی هلند هیچوقت نباید بترسد و نمی‌ترسد. ما در پاریس دیدیم که بازی با فرانسه خیلی سخت است و فردا هم اینطور خواهد بود. ولی ما می‌توانیم در خانه خودمان از پس آنها بربیائیم. مشکل ما غایب‌ها و مصدوم‌های زیادی است ولی اسم فرانسه نمی‌تواند ما را بترساند”.

فن‌دایک در ادمه به تندی از فشردگی مسابقات فوتبال در انگلیس اشاره کرد. او که در لیورپول بازی می‌کند در این بخش از صحبتهایش گفت:” در انگلیس همه فوتبالیست‌ها معتقدند که برنامه بازی‌ها خیلی فشرده است. درست است که به بازیکنها خوب پول می‌دهند ولی نمی‌شود با مطرح کردن پول، سلامتی آنها را به خطر انداخت. ما را مجبور می‌کنند روز به روز در مسابقات بیشتری بازی کنیم. ما فوتبالیست‌ها باید در این باره حرف بزنیم و در تلاش برای پیدا کردن راه‌حل نقش بازی کنیم”.

1939091



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید