قیمت خودروهای وارداتی جدید در سامانه یکپارچه اعلام شد

0
30


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت کیا سلتوس و تعدادی دیگر از خودروهای وارداتی اعلام شد. همانند گذشته این قیمت مربوط به نرخ خودرو در مبادی ورودی به کشور است. بنابراین حدود ۳۰ درصد به بهای قیمت خودروهای وارداتی افزوده خواهد شد. تویوتا کرولا، بستیون T77، هونگچی H5 و دو محصول جتا از جمله خودروهای جدیدی هستند که قیمت آن‌ها اکنون در مبادی ورودی به کشور مشخص شده است.

از بین خودروهای وارداتی جدید به کشور، قیمت کیا سلتوس و تویوتا کرولا بیشترین میزان توجه را به خود جلب خواهد کرد. از دید مشتریان ایرانی، این دو خودرو جزو محصولات وارداتی واقعی به حساب می‌آیند. کیا سلتوس با قیمت تقریبی دو میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان، دومین خودرو گران در لیست قیمت خودروهای جدید وارد شده به کشور است.

با اضافه کردن ۳۰ درصد عوارض دولتی و سایر پرداخت‌های قانونی، قیمت کیا سلتوس به حدود دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خواهد رسید. بنابراین کراس‌اوور کوچک کیا در بازار ایران با تیگو ۸ پرومکس رقابت خواهد کرد.

قیمت تویوتا کرولا با موتور ۱٫۲ لیتری نیز برای مخاطبین جالب توجه است. این خودرو با قیمت ۱٫۷۵ میلیارد در مبادی ورودی به فروش می‌رسد که با افزایش ۳۰ درصدی ناشی از عوارض، به حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

دو محصول وارداتی بهمن موتور نیز در لیست قیمت خودروهای وارداتی قرار گرفته‌اند. این دو خودرو بستیون T77 و هونگچی H5 هستند. بستیون T77 یک کراس‌اوور کوچک است که با خودروهایی نظیر تیگو ۷ پرو به رقابت خواهد پرداخت. در سوی دیگر اما هونگچی H5 یک سدان لوکس است که با نرخی گران‌بها به متقاضیان عرضه خواهد شد. دو محصول دیگر لیست قیمت جدید، کراس‌اوورهای وارداتی ماموت خودرو یعنی جتا VS5 و جتا VS7 هستند. این خودروها به همراه جتا VA3 در تابستان امسال معرفی شدند و طی ماه‌های آینده تحویل خریداران خواهند شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید