قصاص؛ پایان پرونده قتل به دلیل اختلاف ملکی

0
26


|


۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۰۸:۲۵:۲۶

|

|





مرد قاتل ۱۱ سال قبل به دلیل اختلاف ملکی مرتکب قتل شده بود و در نهایت به دار آویخته شد.



قصاص؛ پایان پرونده قتل به دلیل اختلاف ملکی


|


۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۰۸:۲۵:۲۶

مردی که با همدستی پسر‌خاله‌اش، مرد ۵۵ ساله‌ای را به دلیل اختلاف ملکی به قتل رسانده بود پس از ۱۱ سال قصاص شد.

به گزارش سایت جنایی، مأموران در حالی جسد مقتول را پیدا کردند که روی پل عابر افتاده بود. آنها دریافتند مقتول مدتی قبل آپارتمانی را معامله کرده بود و روز حادثه با مرد بنگاهداری قرار ملاقات داشت، اما از سوی دو نفر مورد حمله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

مأموران در نخستین گام مرد بنگاهدار را تحت تعقیب قرار دادند و متوجه شدند به مکان نامعلومی رفته است. مأموران در نهایت پس از ۴۴ روز او را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند. متهم در بازجویی به ارتکاب قتل با همدستی پسر خاله‌اش اعتراف کرد.

او گفت: با مقتول به خاطر معامله آپارتمان اختلاف پیدا کردم. روز حادثه همراه پسر خاله‌ام روی پل عابر به مقتول حمله کردیم و او را با چوب‌دستی کتک زدیم و بعد از سرقت قولنامه از محل فرار کردیم.

متهم دیگر هم در بازجویی‌ها به همدستی با پسر خاله‌اش اعتراف کرد. پس از آن مراحل تحقیقات و تکمیل پرونده یکی پس از دیگری انجام شد. به این ترتیب دو متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند و به قصاص محکوم شدند، اما در بررسی‌های بعدی مشخص شد ضربات وارده از سوی یکی از پسر‌خاله‌ها کشنده بوده و ضربات متعم دیگر کشنده نبوده‌است. به‌ این ترتیب یکی از متهمان از قصاص رهایی یافت و متهم دیگر در انتظار چوبه دار قرار گرفت.

در نهایت قاتل بامداد یکی از روزهای دی سال گذشته پای چوبه دار رفت تا حکم قصاص اجرا شود اما موفق به دریافت مهلت از اولیای دم شد و به سلول خود بازگشت تا برای گرفتن رضایت قطعی تلاش کند. اما در کسب رضایت موفق نبود و دوباره که پای چوبه دار رفت و این بار قصاص شد .

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید