جدیدترین مدل سینک ظرفشویی با قیمت

0
40


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جدیدترین مدل سینک ظرفشویی با قیمت

خرید سینک ظرفشویی در میان برندهای متنوعی که وجود دارد شاید برای شما هم سخت باشد. انتخاب یک سینک خوب و مناسب نیازمند داشتن برخی اطلاعات است که می تواند شما را به یک تجربه خوب و مناسب برساند.

سینک آشپزخانه در سال های اخیرعلاوه بر کاربرد اصلی خودش وجهه دیگری به خود گرفته و امتیاز زیبایی و کاربردی بودنش در بیشتر مواقع باعث شده تا اولویت های اصلی در رده بندی بعدی قرار گیرد.

سینک های جدید بازار عموما دارای ورق شفاف تر، استیل ضخیم تر و عمق لگن بیشتر می باشند. البته در ۵ سال های اخیر سینک ظرفشویی لگن باکسی که با زیر آب مربع تولید و عرضه شده از میزان فروش بالاتری برخوردار بوده و تولید کنندگان سینک به این موضوع توجه خاصی نشان داده اند.

جدیدترین سینک کن

جدیدترین سینک میلان

جدیدترین سینک استیل البرز

جدیدترین سینک اخوان

۵٫۳۰۰٫۰۰۰

مدل جاز

۲٫۷۰۰٫۰۰۰

سینک ۱۰۱۴

۳٫۹۰۰٫۰۰۰

سینک ۸۵۶

۹٫۰۰۰٫۰۰۰

سینک ۳۵۹

۴٫۶۰۰٫۰۰۰

سینک ۸۰۴۱

۳٫۲۵۰٫۰۰۰

سینک ۴۰۱۰

۴٫۴۰۰٫۰۰۰

سینک ۸۵۴

۹٫۸۰۰٫۰۰۰

سینک ۳۵۷

۱۰٫۲۰۰٫۰۰۰

سینک CN90

۳٫۶۰۰٫۰۰۰

سینک ۵۰۱۶

۲٫۲۵۰٫۰۰۰

سینک ۳۰۰

۱۱٫۱۰۰٫۰۰۰

سینک ۳۴۶

۵٫۳۲۰٫۰۰۰

سینک انیگما

۳٫۸۰۰٫۰۰۰

سینک ۵۰۱۲

۳٫۲۰۰٫۰۰۰

سینک ۷۶۲

۲٫۷۰۰٫۰۰۰

سینک ۳۶۸

۵٫۵۰۰٫۰۰۰

سینک ۸۱۴۲

۴٫۷۰۰٫۰۰۰

سینک ۴۰۱۴

۳٫۲۰۰٫۰۰۰

سینک ۷۳۸

۳٫۷۵۰٫۰۰۰

سینک ۵۰۰

۹٫۳۰۰٫۰۰۰

سینک ۲۰۴

۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰

سینک ۴۰۲۴

۳٫۸۰۰٫۰۰۰

سینک۹۵۱

۴٫۱۱۰٫۰۰۰

سینک ۳۱۰

۹٫۱۰۰٫۰۰۰

سینک ۳۰۱

۴٫۱۰۰٫۰۰۰

سینک۵۰۱۳

۲٫۰۰۰٫۰۰۰

سینک ۲۷۰

۴٫۰۵۰٫۰۰۰

سینک ۳۱۸

دسته بندی سینک ظرفشویی

سینک های توکار، سینک روکار و سینک زیر کورینی از مدل هایی است که شما می بایست برای انتخاب سینک خود از این مدل سینک ها انتخاب را انجام دهید. البته بهتر است بدانید سینک ها از لحاظ متریال به انواع سینک استیل، سینگ گرانیتی، سینک شیشه ای نیز تقسیم بندی می شود.

بهترین برند سینک های بازار

بهتر است بدانید که تجهیزات توید سینک ظرفشویی بسیار گران بوده و اکثر برندهای حتی معتبر تولید سینک خود را به نوعی برون سپاری کرده اند. دستگاه های پرس میلیاردی برای اکثر برندها توجیح اقتصادی نداشته که بخواهند به صورت تخصصی وارد مقوله تولید سینک شوند.

جدیدترین مدل سینک ظرفشویی با قیمت

بنابراین سینک های موجود در بازار یا توسط تولید کنندگان اصلی تولید شده و یا با برند درخواستی توسط همان تولید کنندگان البته با درجه کیفی پایین تر روانه بازار می شوند.

  • سینک استیل البرز )مشاهده انواع مدل ها)
  • سینک ظرفشویی اخوان
  • سینک ظرفشویی میلان
  • سینک کن
  • سینک ایلیا استیل
  • سینک درسا

ارزان ترین سینک های آشپزخانه

با توجه به گران شدن ورق استیل و البته هزینه های جانبی جستجوی زیادی در میان خریداران برای خرید سینک ظرفشویی ارزان قیمت وجود دارد. البته بهترمواردی را در مورد سینک ارزان بدانید تا انتخاب شما را دقیق تر و هوشمندانه تر نمایند.

ورق های استفاده شده در سینک عموما در سه ضخامت ۶/۰ میل، ۸/۰ میل و ۱ میلیمتر تولید شده که هر چقدر ضخامت ورق کمتر باشد عمق لگن کمتر، میزان صدای پخش آب بیشتر، دوام و ماندگاری پایین تر، پولیش کمتر و در نهایت با تنوع پایین تر روبرو خواهید شد.

جدیدترین مدل سینک ظرفشویی با قیمت

پرفروش ترین سینک های ظرفشویی

با توجه به گزارش رسمی فروشگاه اینترنتی مریک به عنوان مرجع فروش سینک در بازار برندهای استیل البرز، اخوان و میلان به ترتیب دارای بیشترین میزان فروش بوده که در جدول زیر به صورت جداگانه به همراه بازه قیمت منتشر می شود.

پرفروش ترین سینک های استیل البرز

سینک سری ۷۰۰ استیل البرز
این دسته از سینک های استیل البرز که شامل کدهای ۷۲۵، ۷۲۶،۷۳۴، ۷۳۵، ۷۳۶،۷۳۸، ۷۶۱ و ۷۶۲

مزایا:
ساخته شده از ورق ۰/۸ میلیمتر، لگن های باکسی با عمق ۲۰ سانتی متر، زیر آب مربع، در دو کارکرد توکار و روکار، دارای اکسسری های مختلف(تخت کار، سبد میوه شور و جامایع)

پرفروش ترین سینک های اخوان

سینک سری ۳۰۰ اخوان

سینک های سری ۳۰۰ که خانواده ای بزرگ از دسته سینک های روکار و توکار اخوان است شامل کدهایی نظیر ۳۰۰ تا ۳۵۰ می باشد از مزایای مهم این مدل از سینک اخوان می توان به ورق ۱ میلیمتری، لگن های تمام باکسی، زیر آب مربع، سینی هندسی متنوع، اکسسری هایی نظیر سبد، تخت کار و جامایع، نوار آب بندی و سیفون اشاره کرد

سینک های سری ۴۰۰ اخوان

این مدل سینک ها پرفروش ترین سینک های زیر کورینی یا زیر سنگی بازار بوده که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و تنوع در این مدل باعث شده تا با هر سلیقه ای و برای هر آشپزخانه انتخاب وجود داشته باشد.

خرید سینک ظرفشویی با شرایط اقساطی

روش های مختلف زیادی برای خرید سینک آشپزخانه وجود دارد. از روش های سنتی خرید حضوری که یکی از جذاب ترین ها بوده تا روش های مجازی نظیر خرید اینترنتی از سایت های فروشگاهی و حتی پیج های اینستاگرامی.

نکته ای که در مورد خرید سینک آشپزخانه وجود دارد خرید از فروشگاه های معتبر و درواقع نمایندگی های مجاز شرکت ها می باشد.

فروشگاه های رسمی با داشتن نمایشگاه انواع مختلفی از سینک را در معرض نمایش قرار داده و مشتری را از بابت خرید با خیال راحت روانه می کنند.

بهتر است بدانید که فروشگاه های موجود در سطح کشور همگی خرید محصولات خود را از بنک داران انجام می دهند. بنک داران فروشگاه های مستقیم کارخانه بوده که مریک وان یکی از بزرگترین آنها می باشد.

این مجموعه با داشتن ۵ سایت فروشگاه و ۵ شعبه فعال فروش حضوری در سراسر تهران آماده عرضه انواع سینک آشپزخانه بوده و نماینده برندهای مطرحی همچون اخوان، بیمکث، استیل البرز، کن و میلان می باشد



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید