چگونه از بلیط های کنسلی قطار مطلع شویم؟

0
14


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

چگونه از بلیط های کنسلی قطار مطلع شویم؟

سفر با قطار یکی از راحت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین شیوه‌های مسافرت در تمام دنیا محسوب می‌شود. همچنین در سفر با قطار خاص‌ترین خاطرات سفر را می‌توانید در کنار دوستان و خانواده ثبت کنید. با این ‌حال، اگر به موقع برای خرید بلیط قطار اقدام کنید؛ احتمالا از سفر با قطار جا بمانید و مجبور شوید بلیط اتوبوس یا هواپیما را برای سفر انتخاب کنید. اما با سرچ و جستجو در سایت‌های مختلف، می‌توانید از کنسلی بلیط قطار و ظرفیت خالی شده مطلع شوید. در ادامه همراه باشید تا با نحوه اطلاع از ظرفیت‌های خالی بلیط قطار آشنا شوید.

نحوه اطلاع از ظرفیت خالی بلیط قطار

 

ممکن است افرادی که قصد دارند با خرید اینترنتی بلیط قطار سفر کنند؛ به یکباره پس از جستجوی سایت های فروش بلیط قطار مانند قاصدک ۲۴، موفق به یافتن بلیط قطار در مسیر ریلی موردنظر نشوند. اما از آنجایی که بسیاری از افراد هم ممکن است به دلایل مختلفی برای استرداد بلیط قطار اقدام کنند؛ همیشه ظرفیت خالی در مسیرهای مختلف یافت می‌شود. اما چطور می‌توانیم از ظرفیت‌های خالی بلیط قطار مطلع شویم؟ برخی از روش های اطلاع از بلیط های کنسلی قطار را در ادامه آورده‌ایم.

برای اطلاع از کنسلی های بلیط قطار می‌توانید با شماره ۱۵۳۹ تماس بگیرید.

روش های اطلاع از بلیط های کنسلی قطار

روش های اطلاع از بلیط های کنسلی قطار

روش های اطلاع از ظرفیت خالی بلیط قطار رجا

 

متقاضیان سفر برای استفاده از ظرفیت‌های باقی‌مانده قطارهای رجا در ایام مختلف می‌توانند از طریق سامانه‌های فروش این شرکت اقدام به تهیه بلیط کنند. کماکان ظرفیت‌های خالی وجود دارد که متقاضیان سفر برای استفاده از ظرفیت‌های باقی مانده قطارهای رجا در ایام مختلف می‌توانند از طریق سامانه‌های فروش این شرکت اقدام به تهیه بلیط کنند.

بعد از آغاز فروش بلیط، کماکان ظرفیت‌های خالی وجود دارد که متقاضیان سفر برای استفاده از ظرفیت‌های باقی مانده قطارهای رجا در ایام مختلف می‌توانند از طریق زیر برای خرید بلیط قطار اقدام نمایند:

۱٫اطلاع از طریق سایت رجا: خریداران بلیط رجا می‌توانند با ورود به سایت رجا به نشانی www.raja.ir به جستجوی بلیط بپردازند و از ظرفیت بلیط‌های رجا مطلع شوند. همچنین نسبت به دریافت اطلاعات برنامه حرکت قطارها و قیمت آنها اقدام نمایند.

۲٫اطلاع از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش: جستجوی بلیط از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز مانند قاصدک ۲۴ می‌توانند کمک زیادی در یافتن ظرفیت‌های موجود قطار کند.

اطلاع از بلیط های کنسلی قطار از طریق سایت های معتبر فروش بلیط

اطلاع از بلیط های کنسلی قطار از طریق سایت های معتبر فروش بلیط

۱٫تماس با دفاتر فروش بلیط قطار رجا و آژانس‌های مسافرتی معتبر: تماس با دفاتر فروش بلیط قطار های رجا در تهران و سایر شهرستان‌ها با بیش از ۱۷۰۰ نمایندگی فروش، می‌توانند اطلاعات خوبی درباره ظرفیت خالی قطارها به مسافران بدهند.

۲٫اطلاع از طریق سامانه تلفنی رجا: مسافران می‌توانند برای آگاهی از موجودی بلیط، برنامه حرکت قطارها، قیمت بلیط و همچنین اطلاع از کنسلی‌های بلیط قطار و ظرفیت خالی بلیط‌ها، به صورت شبانه‌روزی و از سراسر کشور با تلفن‌ ۱۵۳۹ نیز تماس بگیرند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

 

جمع بندی

 

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی را درباره اطلاع از کنسلی های بلیط قطار ظرفیت‌های خالی در اختیار شما قراردهیم. اگر شما هم قصد دارید با خرید اینترنتی بلیط قطار سفر کنید؛ می‌توانید با مراجعه به سامانه‌های فروش اینترنتی بلیط نظیر قاصدک ۲۴، بلیط قطار از شرکت‌های ریلی رجا، فدک و… را خریداری کنید. قاصدک ۲۴ تمامی خدمات سفر نظیر فروش بلیط قطار ، هواپیما، اتوبوس، رزرو هتل و … را به صورت آنلاین و با پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد.

سوالات متداول در مورد کنسلی های بلیط قطار

 

۱٫برای اطلاع از بلیط‌های کنسلی قطار چکار کنیم؟ برای اطلاع از کنسلی بلیط قطار و ظرفیت‌های خالی می‌توانید از طریق سایت شرکت ریلی و یا از طریق نمایندگی‌های آنلاین بلیط قطار رجا و سایت های معتبر فروش بلیط قطار نظیر قاصدک ۲۴ جستجو و پیگیری نمایید.

۲٫برای اطلاع از ظرفیت خالی بلیط قطار رجا با کدام شماره تماس بگیریم؟ برای اطلاع از کنسلی های بلیط قطار رجا و همچنین اطلاع از ظرفیت‌های خالی قطار رجا می‌توانید به صورت شبانه روزی با شماره تماس ۱۵۳۹تماس بگیرید.

۳٫برای اطلاع از کنسلی بلیط قطار در سایت های فروش بلیط قطار چکار کنیم؟ ابتدا می‌توانید در سایت موردنظر نظیر قاصدک ۲۴ بلیط قطار را جستجو نمایید. در صورت نبود بلیط می‌توانید با پشتیبانی وبسایت تماس بگیرید تا از ظرفیت‌های خالی و کنسلی‌های قطار اطلاع پیدا کنید.

۴٫راحت‌ترین راه برای اطلاع از کنسلی بلیط قطار چیست؟ اطلاع از طریق سایت های معتبر فروش بلیط قطار نظیر قاصدک ۲۴ و تماس با پشتیبانی وبسایت، راحت ترین راه برای اطلاع از کنسلی‌های بلیط قطار است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید