سیمئونه: کسی از من نخواسته این‌جا را ترک کنم

0
113



کد خبر : ۱۸۶۵۳۲۹ |
۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۴ |
۵۲۸ بازدید |

۰
دیدگاه

می‌خواهیم به وضعیت قبل از جام جهانی برگردیم


سرمربی اتلتیکومادرید تاکید کرد که هیچ‌یک از بازیکنان این تیم تا کنون درخواست جدایی نداده‌اند.

سیمئونه: کسی از من نخواسته این‌جا را ترک کنم

به گزارش “ورزش سه”، اتلتیکومادرید که در حال حاضر با ۲۸ امتیاز امتیاز در مکان چهارم لالیگا حضور دارد، فردا در یکی از دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی کوپا دل‌ری، میهمان لوانته دسته دومی است. سیمئونه در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: «بعد از یک بازی خوب مقابل آلمریا، با آرامش و اعتماد به نفس به‌دنبال پیروزی مقابل لوانته هستیم.»

او در مورد حریف فردای تیمش گفت: «بازی سختی مقابل حریفی داریم که با این مربی کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده است. آن‌ها در موقعیتی هستند که می‌توانند به لیگ برتر برگردند.»

سرمربی اتلتیکو در ادامه صحبت‌های خود گفت: «شاگردانم مشتاق هستند تا وضعیتی که پیش از جام‌جهانی داشتیم را برگردانند. این فصل، بیشتر یک فصل معمولی بود تا بد. بعد از استراحت، پیشرفت خوبی در تیم دیدم و امیدوارم در این مسیر ادامه دهیم.»

1759115

شایعاتی وجود دارد که سیمئونه ممکن است در پایان فصل به حضور ۱۱ ساله خود در اتلتیکو پایان دهد. با این حال، او اظهار داشت که هیچ‌کس در باشگاه از او نخواسته است که استعفا دهد: «هیچ‌کس شخصاً از من نخواسته است که این‌جا را ترک کنم.»

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، احتمال ترک باشگاه از سوی چند بازیکن را رد کرده و گفت: «هیچ‌کس از من درخواست جدایی نکرده است؛ ولی باید آماده باشیم؛ چون خیلی‌ها آمده‌اند و رفته‌اند.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید