خانه اخبار جهان توصیف روزنامه جام جم از جشنواره فیلم فجر؛ پرشور و پررونق!

توصیف روزنامه جام جم از جشنواره فیلم فجر؛ پرشور و پررونق!

0
توصیف روزنامه جام جم از جشنواره فیلم فجر؛ پرشور و پررونق!

[ad_1]

|


۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۹:۳۰:۰۵

|

|





روزنامه جام جم جشنواره فیلم فجر امسال را «پرشور و پررونق» توصیف کرد.




توصیف روزنامه جام جم از جشنواره فیلم فجر؛ پرشور و پررونق!


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۹:۳۰:۰۵

در حالی که بسیاری از تحلیلگران و ناظران جشنواره فیلم فجر امسال را کم‌رونق می‌دانند و معتقدند هم هنرمندان و هم مردم استقبالی از جشنواره نداشته‌اند اما روزنامه وابسته به سازمان صداوسیما این جشنواره را «پرشور و پررونق» توصیف کرده است!

به گزارش جام جم، جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به‌ عنوان بزرگ‌ترین رویداد تئاتری کشور، امکان مهمی برای رونق‌بخشی به تولید هنرمندانه آثار نمایشی و تجلی اشتیاق گروه‌های تئاتری سراسر کشور برای تبادل تجربه و هنر با یکدیگر و ایجاد ارتباطی متفاوت با مخاطبان این هنر است. موضوعی که گرچه در ۱۰سال اخیر آنگونه که باید بدان توجه نمی‌شد اما دست‌اندرکاران جشنواره تلاش کردند در چهل و یکمین جشنواره با یک بازگشت به گذشته موفق، به این مهم دست یابند.

این روزنامه گزارش «جشنواره تئاترفجر پرشور و پررونق» را اینگونه ادامه داده است: در حقیقت یکی از مهم‌ترین ویژگی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را باید بازگشت این رویداد به دوره سی‌ویکم و ادوار ماقبل آن دانست. ادواری که آثار حاضر در مهم‌ترین رویداد تئاتری کشور با اتکا به آثار تولیدی برای این جشنواره پیش روی مخاطبان قرار می‌گرفت.

 

[ad_2]

منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید