رئیس کل بانک مرکزی: یک جریان قیمت‌ساز تلاش می‌کند قیمت‌های بالایی برای دلار ایجاد کند، مردم توجه نکنند / قیمت ارز و ربع سکه کاهش پیدا می‌کند

0
61


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که با اقدامات انجام شده و پیش رو در آینده، قیمت ارز و ربع سکه کاهش پیدا می‌کند اما برخی با نرخ‌سازی قیمت‌های بالایی به مردم ارائه می‌دهند که موفق نخواهند شد.

محمدرضا فرزین، امشب در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت بازار ارز و سکه اظهار کرد: آخرین گزارشی که اخیرا به مردم دادم درباره این بود که سعی می‌کنیم در بازار نیازهای مردم را تامین کنیم. بر همین اساس در حال حاضر در ۶۰۰ صرافی و ۱۵۰ شعب بانک‌های ملی، ملت، صادرات، سپه و تجارت در حال عرضه ارز به مردم هستیم و همه می‌توانند به این صرافی‌ها و شعب بانکی مراجعه و اسکناس و ارز مورد نیاز خودشان را تامین کنند.

وی افزود: به عنوان مثال، همین امروز نرخ اسکناس دلار ۴۳ هزار و ۳۸۹ تومان و نرخ دلار در بازار ۴۶ هزار و ۴۶۰ تومان بود. نکته دیگر اینکه همه شعب بانکی و صرافی‌های منتخب در هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل باز و فعال هستند و مردم می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ برای خرید ارز مراجعه کنند.

فرزین با بیان اینکه مردم می‌توانند در سایت ice.ir نرخ روزانه ارز را ببینند گفت: یک جریان قیمت‌ساز تلاش می‌کند قیمت‌های بالایی برای دلار ایجاد کند، مردم توجه نکنند.

ادامه دارد



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید