نوبت ناگلزمان شد: نقش PSG در سرنوشت مربیان بایرن

0
76



کد خبر : ۱۸۷۰۳۷۳ |
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۴ |
۲۵۴ بازدید |

۰
دیدگاه


پاری سن ژرمن در چند سال اخیر همیشه نقش مهمی را در تعیین سرنوشت مربیان بایرن مونیخ ایفا کرده است.

نوبت ناگلزمان شد: نقش PSG در سرنوشت مربیان بایرن

به گزارش “ورزش سه”، یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا امشب در پاریس و بین دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد. 
پی اس جی در چند سال اخیر همیشه یکی از عوامل مهم تعیین سرنوشت مربیانی بوده که روی نیمکت بایرن مونیخ حضور داشته‌اند و حالا نوبت به یولیان ناگلزمان رسیده تا شانس خودش را در دیدار برابر این تیم بیازماید. 
پی اس جی در سپتامبر ۲۰۱۷ باعث اخراج کارلو آنچلوتی شد. شکست ۰-۳ در پاریس در حالی رقم خورد که این مربی ایتالیایی بازیکنانی مثل متس هوملز، ژروم بواتنگ، فرانک ریبری، آرین روبن و کینگزلی کومان را روی نیمکت قرار داده بود. 
کار او در بایرن همان شب به پایان رسید و اولی هوینس، رییس این باشگاه، بعدتر گفت:« به عنوان مربی نمی‌توانید مهم‌ترین بازیکنان را برابر رقیبی بزرگ نیمکت‌نشین کنید. من به یک گفته در زندگی‌ام بسیار باور دارم و آن گفته این است که دشمنی که در تخت شماست، خطرناک‌ترین دشمن است. به همین دلیل مجبور شدیم واکنشی نشان دهیم.»

1787473

از سوی دیگر، پاری سن ژرمن برای هانسی فلیک بسیار خوش یمن بود. او در فینال ۲۰۲۰ لیسبون به لطف درخشش مانوئل نویر و تک گل کومان برابر پی اس جی به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد. 
حالا نوبت به ناگلزمان رسیده تا مشخص شود که آیا او سرنوشتی مشابه آنچلوتی برابر پی اس جی خواهد داشت یا می‌تواند مانند فلیک مهارتش را در لیگ قهرمانان به رخ بکشد. 
بایرن فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با شکست برابر ویارئال حذف شد. با توجه به نتایج این تیم در چند هفته اخیر در بوندسلیگا و قرار داشتن یونیون برلین در فاصله یک امتیازی و دورتموند در فاصله سه امتیازی، شکست برابر پی اس جی و حذف احتمالی از لیگ قهرمانان ممکن است کار را برای این مربی جوان آلمانی دشوار کند.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید