قتل با ادعای دفاع در برابر تجاوز

0
39



قتل با ادعای دفاع در برابر تجاوز


|


۱۴۰۲/۰۶/۲۵ ۲۰:۳۰:۰۰

پسر جوانی که دوستش را به قتل رسانده مدعی است مقتول قصد تجاوز داشت اما اولیای دم این ادعا را رد کردند و خواستار قصاص متهم شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که جوانی ۲۰ ساله است پس از اینکه خبر قتل دوستش به پلیس اعلام شد، شناسایی و بازداشت شد.

یک سال قبل جوانی با ماموران تماس گرفت و اطلاع داد دوستش رامین جان باخته است. او گفت: رامین از طرف فردی به نام آرش مورد حمله قرار گرفت و جانش را از دست داد. آرش با چاقو رامین را زد و ما نمی‌دانیم دلیل درگیری آنها چه بود.

ماموران با انتقال جسد به پزشکی قانونی و در آغاز تحقیقات متوجه شدند آرش بعد از اینکه رامین را به قتل رسانده در خانه پدرش مخفی شده است، به همین دلیل به آنجا رفتند و آرش را بازداشت کردند. این جوان از ابتدای بازجویی اتهام قتل را قبول کرد اما مدعی شد برای جلوگیری از تجاوز به خودش چنین کاری کرده است.

متهم در بازجویی‌ها گفت: من و رامین در پارک با هم دوست شده بودیم. روز حادثه او همراه خودش مشروب آورده بود و همین‌طور که در پارک بودیم مشروب مصرف کرد. حالت مستی داشت اما متوجه بود چه می‌کند. به من گفت بیا به خانه ما برویم، شب دوستانم هم می‌آیند و قرار است با هم پارتی کنیم. قبول کردم و با هم رفتیم. وقتی به خانه رسیدیم متوجه شدم رامین برای اینکه به من تجاوز کند مرا به خانه‌اش برده است. خیلی ناراحت شدم و با او برخورد تندی کردم و گفتم از این خانه می‌روم. رامین با من درگیر شد و در همین حین دوستانش هم آمدند. درگیری ما بالا گرفت، آنها که متوجه نیت رامین شده بودند تصمیم گرفتند او را همراهی کنند و همگی به من تجاوز کنند که من چند ضربه به رامین زدم و فرار کردم.

متهم ادامه داد: من برای اینکه بتوانم از آن خانه فرار کنم چاره‌ای جز این کار نداشتم چون رامین جلوی مرا گرفته بود.

این در حالی است که پدر و مادر رامین درخواست قصاص کردند و اتهامی را ‌که به فرزندشان وارد شده است بی‌اساس دانستند. آنها گفتند: ما نمی‌دانیم آرش به چه دلیلی فرزند ما را کشته است اما اتهامی‌ که به او وارد کرده درست نیست. بچه ما انحراف اخلاقی نداشت و این حرف دروغ است.

بعد از شکایت والدین رامین و بازسازی صحنه جرم و تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید