آرتتا: در این سطح نمی‌توانیم چنین اشتباهاتی بکنیم

0
71



کد خبر : ۱۸۷۰۶۷۵ |
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۴۲ |
۳٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه


میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد که علی رغم شکست ۳-۱ مقابل منچسترسیتی، شاگردانش همچنان به کسب قهرمانی امیدوار هستند.

آرتتا: در این سطح نمی‌توانیم چنین اشتباهاتی بکنیم

به گزارش “ورزش سه”، آرسنالی‌ها در حالی امشب در حساس ترین دیدار فصل میزبان منچسترسیتی بودند که امید داشتند با کسب حداقل یک تساوی، برتری سه امتیازی شان را با یک بازی کمتر حفظ کنند اما اشتباهات بد مدافعان این تیم باعث شد تا در نهایت بازی با برتری ۳-۱ سیتی به پایان برسد و اکنون این تیم با تفاضل گل بهتری در صدر جدول جای دارد.
با این وجود، آرتتا تاکید کرد که شاگردانش همچنان به کسب عنوان قهرمانی امید دارند.
او به خبرنگاران گفت:”نبرد فوق‌العاده ای بود، نبردی که به ویژه تا وقتی که گل دوم را نخورده بودیم، این احساس را داشتیم که می توانیم آنها را شکست بدهیم اما ما سه گل به آنها دادیم و در نهایت سه امتیاز بازی را.

1802335
ما اشتباهاتی داشتیم که در این سطح نمی‌توانیم مرتکب شوید. تیم در عین حال در سطح بالایی ظاهر شد. 
آنها از توپ های بلند استفاده می کردند و ما در خارج از آن مناطق زمین دچار مشکل شدیم و نتوانستیم شرایط را خوب تحلیل کنیم. آنها ما را تنبیه کردند.”
اما سرمربی آرسنال هنوز اعتمادش به شاگردانش را از دست نداده است:”من به بازیکنانم بیشتر از قبل از این بازی باور دارم، با نمایش و سطحی که تیم مقابل سیتی داشت.

ما همگی ناراحتیم، به ویژه به این دلیل که می دانستیم می توانستیم امروز خیلی بهتر بازی کنیم و نتیجه خیلی متفاوتی بگیریم. بازیکنان هنوز این باور را دارند که می توانیم. آنها احساس می کنند که می توانیم قهرمان شویم. تفاوت در محوطه‌های جریمه بود. آنها سه فرصت داشتند و آنها را وارد دروازه کردند. ما موقعیت داشتیم و از آنها استفاده نکردیم.”
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید