دولت انقلابی در خال زده است

0
69


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۲۱:۱۰:۳۵

|

|


امام جمعه اهواز با اشاره به سفر رئیسی به چین:



امام جمعه اهواز با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به کشور چین گفت: دولت انقلابی در خال زده است تا شاهد این اتفاق مهم باشیم. فراهم کردن بستر این کار این است که یک تراز سیاسی با فرد مقابل دیدار کند و فرد کاری جز این نداشته باشد.




دولت انقلابی در خال زده است


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۲۱:۱۰:۳۵

محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه «اگر شب و روز و به صورت جهادی کار کنیم امیدواریم تا ۳۰ سال آینده اقتصادمان را جهانی کنیم»، گفت: از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ همه تلاش آمریکا این بود که نیاز همه کشورها به نفت ایران را از بین ببرد و برای این کار صادرت روزانه نفت خود را از ۵ میلیون بشکه به ۱۳ میلیون بشکه افزایش داد. از طرف دیگر نیز هم‌پیمانان آمریکا مانند عربستان در شبانه‌روز ۱۱ میلیون بشکه نفت صادر می‌کنند بنابراین عملا نفت ایران از روی میز این کشورها بیرون رفت.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اهواز بیان کرد: بنابراین اگر بخواهیم باز هم نفت‌فروشی و خام‌فروشی کنیم مجددا با این مصیبت‌های اقتصادی مواجه می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروزه همه تلاش استعمارگران و اسرائیل این است که جابه‌جایی محصولات چین از مسیر آذربایجان انجام شود تا نتوانیم محصولات را از مسیر ایران عبور دهیم. 

وی افزود: بنابراین اینجا متوجه می‌شویم چرا اینقدر ایران حساس است و باید مرزهای این کشور جابه‌جا نشوند و حتی اگر لازم باشد سپاهیان در مرزها مستقر شوند باید این مرزها سر جای خود بمانند؛ نمی‌گذاریم یک بار دیگر اتفاقی که در جدایی آذربایجان رخ داد، اتفاق بیفتد و مرز ما را جابه‌جا کند.

موسوی‌فرد بیان کرد: مسیر جاده‌ای ایران، بین چین و اروپا تنها مسیر مهم برای عبور محصولات است و اگر این اتفاق بیفتد امنیت پایدار اقتصادی رخ می‌دهد. زمانی که آمریکا، اروپا، چین و روسیه بدانند تنها مسیر امن، این کریدور است طبیعتا خضوع می‌کنند و هیچ وقت نمی‌توانند ایران را تحریم کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به کشور چین گفت: دولت انقلابی در خال زده است تا شاهد این اتفاق مهم باشیم. فراهم کردن بستر این کار این است که یک تراز سیاسی با فرد مقابل دیدار کند و فرد کاری جز این نداشته باشد. حداقل ۱۵ کارگروه نخبه و متخصص نیز باید شبانه‌روز در این خصوص کار کنند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید