لطفا این هفته این سرمربی را اخراج نکنید!

0
66



کد خبر : ۱۸۷۱۳۲۱ |
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰ |
۹۹۷ بازدید |

۰
دیدگاه


با وجود شکست پاریسی ها مقابل بایرن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر هواداران این تیم معتقدند بهتر است گالتیه فعلا حفظ شود.

لطفا این هفته این سرمربی را اخراج نکنید!

به گزارش “ورزش سه” هواداران پاری سن ژرمن در یک نظر سنجی به این اجماع رسیده اند که مدیران باشگاه شان نباید تا قبل از دیدار مقابل بایرن در لیگ قهرمانان اروپا، کریستوف گالتیه را اخراج کنند.

این عقیده ای است که ۵۹ درصد از فرانسوی‌هایی که توسط Odoxa مورد سوال قرار گرفتند، پس از شکست پاریسی ها در برابر بایرن به آن معتقدند. به همین ترتیب، ۷۱ درصد از هواداران فوتبال(غیر فرانسوی) معتقدند که سرمربی فرانسوی پی اس جی نباید از الان تا بازی برگشت عوض شود.

پاریس شانس صعود را حفظ می کند. پاریسی ها که در بازی اول یک چهارم نهایی در سال ۲۰۲۱ توسط باواریایی ها مغلوب شده بودند، در بازی برگشت روند را برگردانده و سه بر دو پیروز شدند و به جمع چهار تیم آخر لیگ قهرمانان پیوستند. با این وجود، شاگردان گالتیه سه شکست متوالی خورده بودند و این باعث شده بود ۶۰ درصد فرانسوی ها به صعود پاریسی ها اعتقادی نداشته باشند در حالی که ۵۴ درصد از طرفداران غیر فرانسوی فوتبال پایان کار این باشگاه در این فصل را در پایان همین مرحله بدانند.

این نتایج دور از انتظار می‌تواند نظر حامیانه گالتیه را معکوس کند. به خصوص که به گفته علاقه مندان به فوتبال، این تیم به طور ویژه برابر بایرن مونیخ از لحاظ تاکتیکی کم آورد و ۷۱ درصد فرانسوی ها فکر می کنند که پاریس در این زمینه نسبتاً بد عمل کرده است و ۶۷ درصد آنها هم معتقدند تیم فرانسوی به طور جمعی و از نظر تعهد با مشکل مواجه شده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید