پیتر چک به همتای ایرانی‌اش لایک داد!

0
64



کد خبر : ۱۸۷۱۳۲۹ |
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۱۵ |
۸۸۳ بازدید |

۰
دیدگاه


احمد مهرای گلر ون‌پارس بعد از نمایش عالی مقابل پرسپولیس این بار در لیگ یک در مسابقه حساس تسمش مقابل خیبر درخشید.

پیتر چک به همتای ایرانی‌اش لایک داد!

به گزارش “ورزش سه”، ون پارس هفته گذشته در یک بازی جنجالی خیر را شکست داد که گلر تیم اصفهانی در کسب این نتیجه تاثیر زیادی داشت. او می‌گوید: بازی خیلی خوبی بود، می‌دانستیم که بازی سختی در انتظار ما است. خیبر تیم خوبی است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. با توجه به بارندگی خرم آباد قابل پیش بینی بود که بازی سختی در پیش داشته باشم و همین اتفاق هم افتاد. زمین تختی شبیه به یک باتلاق بود، نیمه اول تحت فشار قرار گرفتیم اما خدا را شکر با زدن گل توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم. البته در آن زمین نمی‌توانستیم فوتبال همیشگی خود را ارائه دهیم. با توجه به حضور هواداران خیبر، هر چه از زمان بازی می گذشت شرایط برای ما سخت‌تر می‌شد اما به هر حال بعد از به ثمر رساندن گل، با مديريت بازی، دفاع خوب و سیو‌های که داشتم توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او در خصوص وضعیت ون پارس در جدول و اینکه آیا به صعود تیمش امیدوار است یا خیرادامه داد: قطعا تمام بچه‌ها به صعود باور دارند، ما با تیم دوم جدول فقط چهار امتیاز فاصله داریم و هر بازی برای‌مان حکم یک فینال را دارد. اگر بتوانیم بازی بعدی خود را در فولاد شهر با برد به پایان برسانیم، به هدف خود نزدیک‌تر خواهیم شد. زمانی که آقای توتونی سرمربی تیم شدند، به بچه‌ها گفتند که پتانسیل صعود را داریم، شاید در آن مقطع که ما تیم هفدهم جدول بودیم، این ادعا باور پذیر نبود اما در ادامه راه تیم نظم گرفت و بچه‌ها به خودباوری رسیدند و با مرور برنامه تاکتیکی کادرفنی توانستیم در فاصله چهار امتیازی تیم دوم جدول قرار بگیریم. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم دستورات تاکتیکی آقای توتونی را در زمین پیاده کنیم و به هدف خودمان و مدیریت باشگاه که صعود به لیگ برتر است، برسیم.

او در رابطه با شکستگی بینی خود عنوان کرد:  در بازی مقابل پرسپولیس بینی‌ام شکست، بعد از ده روز وضعیتم کمی بهتر شد. دکتر تیم اجازه بازی نمی‌داد اما با خواهش و اصرار مجوز حضور در دروازه را گرفتم. در همان دیدار با پرسپولیس هم دکتر فدراسیون دستور تعویض دادند ولی در نهایت به بازی ادامه دادم و عملکرد خوبی هم داشتم، بعد از آن بازی با فجر رو در رو شدیم، بازی کردن با ماسک محافظ برایم سخت بود اما به مرور زمان به این وضعیت عادت کردم و دوستان هم به شوخی من را بیرانوند و یا پیتر چک صدا می کنند.
به نظرم با تایید دکتر،‌ تا چند هفته دیگر می‌توانم بدون ماسک بازی کنم.

او در خصوص چالشی که در صفحه شخصی خود انجام داد و مورد تحسین پیتر چک هم قرار گرفت توضیح داد: پیتر چک یک حرکت چالشی انجام داد و من هم توانستم آن چالش را بهتر از او انجام دهم، چک ویدئو مربوط به این حرکت را دید و نوشت: Well done ( آفرین).. بعد از این اتفاق دوستانم و بازیکنان تیم به من لقب پیتر چک دادند.

وی در پایان افزود: بازی با پرسپولیس تنها عملکرد خوبم در این سال‌ها نبود، من در فصول قبل هم بهترین گلر لیگ دو بودم اما بعد در این بازی عملکردم به چشم آمد. به نظرم قرعه بازی با پرسپولیس را خدا برای من در آورد تا زحمات چند ساله‌ام دیده شود‌. بعد از این دیدار هم شش بازی دیگر انجام دادیم که با وجود مصدومیت و ماسک محافظ، همیشه ستاره بازی بودم. با این عملکردم نشان دادم درخشش در آزادی، اتفاقی و شانسی نبوده است. من یازده سال در تمام رده‌های سنی سپاهان حضور داشتم، بعداز اینکه ۱۱سال سپاهان بودم به فجر سپاسی شیراز و بعد گیتی پسند در لیگ دو و پاس همدان و ایران جوان بوشهر رفتم. 
چندین دعوت به تیم ملی نوجوانان، جوانان داشتم. چند سال در لیگ دو به عنوان برترین دروازه‌بان فصل انتخاب شدم اما خدا را شکر می‌کنم در  فصل جاری اتفافات خوبی برایم رخ داد. امیدوارم فصل بعد در لیگ برتر بازی کنم چرا که به توانایی‌های خود باور دارم و این موضوع را نشان هم دادم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید