نبرد مرگ و زندگی در تئاتر رویاها

0
73



کد خبر : ۱۸۷۱۹۷۵ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۵۰ |
۱۹۷ بازدید |

۰
دیدگاه

منچستریونایتد- بارسلونا، ‌لیگ اروپا


منچستریونایتد امشب در اولدترافورد میزبان بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپاست.

نبرد مرگ و زندگی در تئاتر رویاها

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم در بازی رفت به تساوی ۲-۲ دست یافتند و حالا به‌دنبال کسب جایگاه در مرحله یک‌هشتم نهایی هستند. یونایتد و بارسا مدت‌هاست که روند خوبی دارند. منچستر در بازی‌های خود خوب گل می‌زند و بازی باطراوتی را ارائه می‌کند و بارسلونا هم در ۲۲ بازی لالیگایی خود فقط هفت گل دریافت کرده و صدرنشین لیگ اسپانیاست.

یونایتد
منچستریونایتد با وجود اینکه تقویم بسیار شلوغ و بازی‌های فشرده‌ای دارد، اما هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد، حتی در شرایطی که مصدومان و محرومان مهمی هم در بازی‌های اخیر خود داشته است. شیاطین سرخ در ۱۹ بازی اخیر خود فقط یک شکست داشته‌اند و در هر ۹ بازی اخیر خود نیز ۲ گل یا بیشتر زده‌اند. آنها در ۱۷ بازی خانگی آخر خود ۱۵ برد و دو تساوی کسب کرده‌اند. در پی از دست دادن چهار امتیاز در دو بازی لیگی به‌دلیل دریافت گل در وقت‌های تلف‌شده، آنها به سه برد متوالی دست یافتند. سپس به بارسلونا سفر کردند و با وجود بازی برتری که مقابل تیم میزبان ارائه کردند، نتوانستند برد را حفظ کنند و در نهایت به تساوی ۲-۲ رسیدند. در این هفته نیز آنها مقابل لسترسیتی با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا همچنان روزهای خوب منچستریونایتد ادامه داشته باشد.

1804872

اریک تن‌هاخ از بازگشت مارسل سابیتزر و لیساندرو مارتینس به ترکیب تیمش خوشحال است؛ دو بازیکنی که در بازی رفت محروم بودند. کاسمیرو هم در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. اسکات مک تأمینی مصدومیتش را پشت سر گذاشته، اما کریستین اریکسن فعلاً شرایط بازی ندارد. آنتونی مارسیال و آنتونی برزیلی دو بازیکنی هستند که نگرانی از مصدومیت آنها وجود دارد. یونایتد می‌تواند از وخهورست به‌عنوان مهاجم نوک استفاده کند و از سرعت مارکوس رشفورد در کنار او استفاده کند.
یونایتد روز یکشنبه در فینال جام اتحادیه باید به مصاف نیوکاسل برود، اما تمرکز آنها فعلاً روی مسابقه امشب است. شاگردان تن‌هاخ به سمت دروازه بارسا حمله خواهند کرد و با سبک بازی پرس از بالا به‌دنبال تخریب بازی‌سازی این تیم هستند.

بارسلونا
بعد از شکست ۳-۰ مقابل بایرن مونیخ در خانه در ماه اکتبر، ‌آبی‌اناری‌پوشان در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورده‌اند و حالا با فاصله هشت امتیازی در صدر جدول لالیگا قرار دارند. این موفقیت به لطف آمار دفاعی فوق‌العاده خوب آنها که شامل دریافت هفت گل در ۲۲ بازی است، رقم خورده است. شاگردان ژاوی با روند شش برد متوالی پا به بازی رفت مقابل منچستر گذاشتند که در این شش برد تیم‌هایی مثل اتلتیکومادرید و ویارئال و سویا را شکست دادند. آنها چند تغییر را در بازی مقابل کادیس که با برد ۲-۰ به پایان رساندند، انجام دادند. تنها مشکل تیم ژاوی این است که دست این تیم برای تیم‌های بزرگ رو شده و مقابل چنین تیم‌هایی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. بارسلونای ژاوی در این فصل دو بار به بارسلونا باخته، ‌یک بار مغلوب رئال مارید شده، خارج از خانه به اینتر باخته و هفته گذشته نیز مقابل منچستریونایتد باخوش‌شانسی به تساوی ۲-۲ در زمین خود رسید.

1803536

ژاوی چند بازیکن کلیدی خود را در بازی با کادیس استراحت داد تا برای بازی مهم امشب آماده باشند. او نمی‌خواهد تیمش بعد از سقوط از لیگ قهرمانان اروپا حالا در لیگ اروپا هم ناکام باشد. سرخیو بوسکتس مقابل کادیس نیمکت‌نشین بود و البته ممکن است در اولدترافورد هم در ترکیب اصلی قرار نگیرد. ژاوی برای بازی دادن یکی از بین مارکوس الونسو یا اندرس کریستنسن در مرکز خط دفاعی تردیدهای زیادی دارد. بارسا انگیزه زیادی برای این بازی دارد. این یک مسابقه مهم برای باشگاهی است که می‌خواهد دوباره در اروپا بدرخشد و جامی را در اروپا به دست آورد یا دست‌کم در لیگ اروپا بهتر از فصل گذشته عمل کند. استراحت دادن به بازیکنان در بازی لیگ نشان می‌داد که این مسابقه برای ژاوی چه اهمیتی دارد. بارسا می‌خواهد مالکیت توپ را مثل همیشه در این بازی نیز در اختیار داشته باشد. اما ژاوی نشان داده که در مواقعی که تیمش به نتیجه گرفتن نیاز دارد ارائه فوتبال ضدحمله‌ای و نتیجه‌گرا را نیز به‌خوبی بلد است.
منبع: ایران ورزشی



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید