فاصله هتل سنتی وکیل از دیدنی های شیراز

0
53


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فاصله هتل سنتی وکیل از دیدنی های شیراز

همه ایرانی ها شیراز را یک عطر خوش بهاری برای سفرهای داخلی می دانند. شیراز شهری است چهار فصل که در نوروز، اردیبهشت و مهر طرفداران زیادی دارد. بنابراین در بهار و اوایل پاییز باید از یک ماه قبل برای رزرو هتل اقدام کنید که این امر بر قیمت رزو هتل های شیراز تاثیر بسزایی دارد. اگر می خواهید در زمانی که شهر خلوت است و هتل های شیراز مقرون به صرفه تر هستند به شیراز سفر کنید.

هتل سنتی وکیل شیراز در سال ۱۳۹۷ در بافت تاریخی شیراز افتتاح شد. با توجه به اینکه این هتل نوساز در بافت تاریخی و توریستی شهر واقع شده است، طراحی و معماری سنتی را متناسب با معماری و محیطی که در آن قرار دارد انتخاب کرده است و این سازگاری با محیط به عاملی برای جذاب شدن شهر تبدیل شد. چرا که می‌توان فضای گذشته را در این کابین و اطراف آن حس کرد. موقعیت مکانی هتل وکیل شیراز به گونه ای است که اقامت مهمانان را به یک تجربه خاص تبدیل می‌کند و دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های شیراز از جمله مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام و حرم شاه چراغ را برای آنها آسان است و با چند دقیقه پیاده روی به این جاذبه‌ها می‌رسند و نیازی به هدر دادن وقت برای جستجوی تاکسی یا یافتن جای پارک نیست.

هتل سنتی شیراز

به‌محض ورود به هتل وکیل شیراز، فضای آرام مهمانان را به‌سوی سفری به گذشته می‌برد و دیوارهای آجری، استخر آبی و گل‌های رنگارنگ حس خانه مادربزرگتان را زنده می‌کند. این سبک طراحی و چیدمان هتل وکیل شیراز برای عکس‌های اینستاگرام و آتلیه‌های خاص نیز عالی است. مهمانان با خودروی شخصی دیگر نیازی به یافتن جای پارک ندارند زیرا هتل وکیل شیراز پارکینگ سرپوشیده اختصاصی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

رستوران وکیل در طبقه اول هتل واقع شده و انواع غذاهای لذیذ ایرانی دارد که مهمانان می‌توانند  روی صندلی‌های چوبی سنتی آن را میل کنند. هتل وکیل شیراز  یک رستوران و یک کافه بسیار زیبا دارد که انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات را ارائه می‌دهد. نکته جالب در مورد این کافی شاپ  استفاده از طرح آبی فیروزه‌ای در ساخت آن است که یادآور دوران سنتی و قدیمی ایران خواهد بود. جالب است بدانید که هتل وکیل شیراز خدمات فرودگاهی و مسافرتی هم ارائه می‌دهد.

میهمانان هتل وکیل شیراز می‌توانند در تمامی قسمت‌های هتل مانند رستوران، لابی و اتاق‌ها به اینترنت متصل شوند. اتاق‌های هتل وکیل شیراز نیز به خوبی طراحی شده و مجهز به امکانات و خدمات مختلفی از جمله یخچال، تلویزیون، مبلمان، کمد، تلفن، درب کشویی و مینی بار است تا میهمانان اقامتی آسوده داشته باشند. همچنین می‌توانید در اتاق‌ها صبحانه خود را میل کنید. اتاق‌های هتل وکیل شیراز  صندوق امانات، چای سازی و گرمایش دارد.

هتل وکیل شیراز یک هتل ۴ طبقه است اما برای راحتی و آسایش میهمانان آسانسور برای پایین رفتن  در آن وجود دارد. این هتل پرسنلی حرفه‌ای و آموزش دیده دارد که می‌کوشند مهمانان اقامتی فراموش نشدنی را در شیراز با این هتل سپری کنند. هتل وکیل شیراز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به میهمانان بوده و تمام تلاش خود را می‌کند تا خدماتش را در سریع‌ترین و بهترین زمان ممکن به مسافران ارائه دهد.

فاصله هتل سنتی وکیل شیراز تا برخی از نقاط دیدنی شیراز

فاصله هتل سنتی وکیل از دیدنی های شیراز

  هتل سنتی وکیل شیراز یکی از هتل‌های سه ستاره شیراز و نوساز است که در اوایل سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل در خیابان لطف علی خان زند و در فاصله کمی از خیابان نماز شیراز واقع شده است و به دلیل موقعیت مرکزی آن تا بسیاری از مناطق تاریخی، تفریحی و تجاری شیراز مورد استقبال مسافران زیادی است. فاصله هتل  وکیل تا برخی از نقاط دیدنی شیراز:

۱۴ دقیقه با ماشین تا مقبره حافظ

۱۵ دقیقه با ماشین تا آرامگاه سعدی

۴ دقیقه با ماشین تا امام وکیل

تا مسجد وکیل ۴ دقیقه با ماشین

۴ دقیقه با ماشین تا بازار وکیل

سرای مشیرگا ۴ دقیقه با ماشین

تا ارگ کریم‌خانی ۶ دقیقه با ماشین

شیراز قوام تا پارک نرگستان ۵ دقیقه

۵ دقیقه با ماشین تا خانه زینت الملوک

۴ دقیقه رانندگی تا مسجد نصیرالملک شیراز

۱۴ دقیقه با ماشین تا پارک ارم شیراز

۴ دقیقه با ماشین تا موزه پارس شیراز

۱۳ دقیقه با ماشین تا دروازه قرآن شیراز

معماری هتل سنتی وکیل شیراز

گفتنی است اگرچه هتل وکیل شیراز جز یکی از هتل‌های جدید این شهر به شمار می‌رود، اما معماری آن شبیه بسیاری از اماکن تاریخی و  به سبک معماری قدیم شیراز است. شاید دلیل وجود واژه سنتی در نام هتل سبک معماری آن باشد.

داخل هتل استخری هشت ضلعی با دیوارهای سنگی و گلدان‌های رنگارنگ کوچک و بزرگ قرار گرفته است. دور این استخر میز و صندلی‌هایی پر شده که برای استراحت و نوشیدنی مهمانان هتل برپا شده‌اند.

 این مطلب را هم بخوانید: اجاره مازراتی در کیش

لازم به ذکر است اتاق‌های هتل سنتی وکیل شیراز کاملاً مدرن و بدون تأثیر از سبک معماری آن است. دیوار اتاق‌های هتل سنتی وکیل شیراز کاغذ دیواری مجلل با تزئینات زیبا دارد و کف اتاق‌ها با کاشی‌های مربع شکل پوشیده شده است.

یکی دیگر از مواردی که در طراحی سنتی اتاق‌های هتل شیراز مورداستفاده قرار می‌گیرد، آباژور یا چراغ کوچک بالای تخت به رنگ گل لاله‌های کریستالی است که در شب درخشش ملایمی را ارائه می‌دهد.

امکانات هتل سنتی وکیل شیراز

فاصله هتل سنتی وکیل از دیدنی های شیراز

همان‌طور که گفته شد هتل سنتی وکیل شیراز نسبت به سایر هتل‌های ۳ ستاره شیراز  امکانات و خدمات بسیاری دارد. اگر بخواهیم برخی از خدمات و امکانات هتل سنتی وکیل شیراز را انتخاب کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اینترنت وای فای در تمامی قسمت‌های هتل سنتی وکیل شیراز، پارکینگ، خدمات کامپیوتری برای میهمانانی که با خودرو شخصی وارد هتل می‌شوند، فکس، عکاسی، صندوق امانات، آسانسور، اتاق چمدان و … پذیرایی شبانه روزی، ایمنی قابل استفاده است. خانواده‌های فرزند زیر ۷ سال مجاز به پرداخت هزینه اقامت و … نیستند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید