گالتیه: امباپه به تنهایی برای پیروزی کافی نیست

0
59



کد خبر : ۱۸۷۲۴۲۰ |
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۲ |
۴۸۷ بازدید |

۰
دیدگاه


کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با مارسی می‌گوید تیمش نمی‌تواند برای پیروزی تنها به ساق‌های کیلیان امباپه امیدوار باشد.

گالتیه: امباپه به تنهایی برای پیروزی کافی نیست

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن فردا به شهر مارسی می‌رود تا در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ یک در ورزشگاه ولودروم با تیم این شهر بازی کند.

دیدار پی‌اس‌جی و مارسی مهم‌ترین مسابقه فوتبال باشگاهی در فرانسه است و از آن با عنوان لوکلاسیک یاد می‌شود. پاریسی‌ها در حالی در این دیدار دشوار مقابل مارسی قرار می‌گیرند که دورانی پرتنش را پشت سر می‌گذارند.

سه شکست پیاپی در هفته‌های گذشته و به خصوص باخت ۱-۰ مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا این تیم و به خصوص سرمربی‌اش کریستوف گالتیه را با فشارهایی بی‌سابقه مواجه کرده است. با اینکه پی‌اس‌جی در بازی اخیرش موفق شد لیل را به شکلی دراماتیک و با گل وقتهای تلف شده لیونل مسی ۴-۳ شکست دهد اما پاریسی‌ها همچنان در بحران به سر می‌برند.

این دو تیم روز ۸ فوریه در جام حذفی به مصاف هم رفتند و مارسی موفق شد در خانه خود ۲-۱ به پیروزی برسد. بازی فردا برای پاریسی‌ها فرصتی برای گرفتن انتقام این شکست خواهد بود.

کریستوف گالتیه در آستانه این بازی در کنفرانس خبری خود گفت بازیکنان پی‌اس‌جی برای پیروزی باید نسبت به بازی قبلی در جام حذفی با اراده بیشتر و تحرک بالاتر بازی کنند و صرف حضور امباپه نمی‌تواند پیروزی را به ارمغان بیاورد.

1805679

دیدار حساس پی‌اس‌‌جی مقابل مارسی
دیدار با مارسی بازی خیلی مهمی است. دو تیم در لیگ خیلی نزدیک هستند و رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند. به همین خاطر است که اهمیت این بازی مضاعف شده است.

این بازی قهرمان لیگ را مشخص می‌کند؟
نه، من اینطور فکر نمی‌کنم. هنوز بازی‌های خیلی زیادی در پیش است و از الان نمی‌توان از قهرمان صحبت کرد. تا اواخر فصل هیچ چیز مشخص نمی‌شود.

عملکرد خیلی خوب زئیر امری برای پی‌اس‌جی
وارن زئیر امری در سمت راست کارش را آنقدر خوب انجام داده که باعث شده ما خیلی از این غیبت‌ها را اصلا حس نکنیم. ولی او پست اصلی‌اش در خط هافبک و در مرکز خط میانی است و در آن پست است که بهترین عملکرد را دارد.

آخرین وضعیت آمادگی اشرف حکیمی
اشرف امروز در تمرین ما شرکت کرد و فردا هم در تمرین تیم حضور خواهد داشت. باید ببینیم آیا او می‌تواند در مقابل مارسی به میدان برود یا نه.

شانس پاریس برای پیروزی مقابل مارسی بیشتر است؟
نه، من اینطور فکر نمی‌کنم. اگر به بازی ما در جام حذفی نگاه کنید و شرایطی که در حال حاضر داریم ما را نمی‌توان شانس صد در صد پیروزی دانست. تیم اگر بخواهد در این بازی پیروز بشود باید دینامیک متفاوتی داشته باشد. ما باید نسبت به چند هفته اخیر سطح فوتبالی به مراتب بالاتری به نمایش بگذاریم. و گر نه نمی‌توانیم در مقابل مارسی که هواداران پرشورش را در استادیوم دارد شانس پیروزی داشته باشیم.

گالتیه به دنبال گرفتن انتقام شکست مقابل مارسی در جام حذفی است؟
من به شخصه نه. ولی بازیکنانم چرا. تیم ما بسیار مغرور است و این غرور فردا نقش مهمی خواهد داشت.

آیا امباپه برگ برنده پی‌اس‌جی در بازی فردا خواهد بود؟
ما باید در دوئل‌ها برندهب شویم، خودمان را از فشار مارسی خلاص کنیم و در عمق حمله کنیم. با حضور کیلیان برای حمله‌های عمقی مشکل نخواهیم داشت. ولی تنها حضور کیلیان برای پیروزی کافی نیست. بقیه بازیکنها هم باید نسبت به بازی جام حذفی با عزم و اراده به مراتب بالاتر و تحرک بیشتر بازی کنند.

چه پیامی برای هواداران دارید؟
هر وقت که نتیجه نمی‌گیریم علاوه بر خودمان هواداران هم آزرده می‌شوند. گاهی مردم فکر می‌کنند بازیکنها پنج دقیقه بعد از شکست همه چیز را فراموش می‌کنند ولی اینطور نیست. من این را می‌دانم چون هر روز در کنار آنها هستم. آنها برای هواداران احترام فوق‌العاده زیادی قائلند.

1805680



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید