پیشنهاد وسوسه‌کننده دورتموند به ستاره انگلیسی

0
63



کد خبر : ۱۸۷۲۸۴۹ |
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۰ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه

بلینگام می‌ماند؟


جود بلینگام ممکن است در نهایت قید جدایی از دورتموند را بزند و قراردادش را تا ۲۰۲۶ تمدید کند. باشگاه آلمانی دستمزدی ۱۶ میلیون یورویی به او پیشنهاد داده است.

پیشنهاد وسوسه‌کننده دورتموند به ستاره انگلیسی

به گزارش “ورزش سه”، عملکرد درخشان بلینگام در ترکیب دورتموند و همچنین با پیراهن تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث شد که باشگاه‌های بسیاری مشتاق به خدمت گرفتن او باشند. 
رئال مادرید یکی از مدعیان اصلی جذب این بازیکن است، اما لیورپول، سیتی و حتی چلسی هم برای به خدمت گرفتن بلینگام شانس دارند.

1791042

امروز نشریه بیلد نوشت که باشگاه دورتموند نسبت به حفظ این ستاره انگلیسی خوشبین است و به او پیشنهاد دستمزد ۱۶ میلیون یورو در سال را داده است. در حال حاضر مارکو رویس با ۱۲ میلیون یورو بیشترین دستمزد را می گیرد ولی بلینگام در صورت موافقت با تمدید، در تاریخ دورتموند از حیث دریافت دستمزد رکورددار می شود.

1788629

در همین رابطه سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند، به شبکه ZDF گفت:«آینده بیلنگام؟ ممکن است در پایان فصل به ما بگوید می خواهد چالشی جدید را تجربه کند و یا برعکس، اعلام کند که تمدید خواهد کرد و ماندنی است. ما در تلاشیم تا با او تا ۲۰۲۶ تمدید کنیم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. گنجاندن بند فسخ در قرارداد بلینگام؟ در مورد جزئیات قرارداد جدید حرفی برای گفتن ندارم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید