رودیگر: لیورپول نباید در یک ربع اول گل بزند

0
80



کد خبر : ۱۸۹۵۷۶۳ |
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳ |
۷۶۰ بازدید |

۰
دیدگاه

باید بازی را محکم شروع کنیم


آنتونیو رودیگر، مدافع رئال، ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی با لیورپول را بسیار مهم عنوان کرد و گفت نباید در این دقایق گلی دریافت کنند.

رودیگر: لیورپول نباید در یک ربع اول گل بزند

به گزارش “ورزش سه”، فردا شب رئال مادرید در برنابئو میزبان لیورپول از بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بازی رفت را رئال در آنفیلد ۲-۵ پیروز شده و طبعا شانس بسیار بیشتری نیز برای صعود دارد.

1832252

آنتونیو رودیگر فصل قبل در یک چهارم نهایی با پیراهن چلسی در برنابئو شب تلخی را تجربه کرد. چلسی بازی رفت را در زمین خود ۱-۳ به رئال باخته بود ولی در بازی برگشت ابتدا سه گل جلو افتاد اما در ادامه دو گل دریافت کرد و حذف شد. رودیگر در مورد آن بازی گفت:«بازی برگشت سال گذشته برابر رئال برایم بسیار سخت گذشت. سال قبل به عنوان رقیب رئال در برنابئو بازی کردم ولی حالا بازیکن رئال هستم و برای موفقیت تیم در بازی برگشت برابر لیورپول همه توانم را خواهم گذاشت. خوشحالم که این بار در برنابئو به عنوان بازیکن رئال حضور دارم.»

رودیگر ادامه داد:«وقتی برابر رئال در برنابئو بازی می کنید، شرایطی متفاوت با هر بازی دیگری را تجربه می کنید. فضای ورزشگاه و فشاری که به شما وارد می شود، متفاوت است. افتخار می کنم حالا بازیکن رئال هستم و کنار کریم بنزما، مودریچ و…..بازی می کنم.»

سطح انتظارات بالا در رئال:«صادقانه بگویم که بازی در رئال با هر تیم دیگری فرق می کند. به خاطر تاریخ پرافتخار باشگاه، شما در هر رقابتی باید برنده و قهرمان شوید. فشارها اینجا بسیار بالاست و البته من از روز اول نیز این را می دانستم. وقتی به شرایط عادت کنید، همه چیز ساده‌تر می شود.»

1804476

رودیگر در مورد جو منفی در اسپانیا علیه سبک بازی وینیسیوس و خطاهای زیاد روی او گفت:«در این قضیه وینیسیوس هم ۵۰ درصد مقصر است. او باید تمام تمرکزش را روی بازی بگذارد. وینی اما هنوز خیلی جوان است و از این حیث بهتر و بهتر خواهد شد. او چیزهای زیادی یاد خواهد گرفت.»

اهمیت دقایق ابتدایی بازی با لیورپول:«نباید در ۱۵ دقیقه اول غفلت کنیم و در باد پیروزی دور رفت بخوابیم. گل نخوردن در این مقطع از بازی بسیار مهم است. باید با اطمینان و البته احترام کامل به لیورپول وارد زمین شویم. در بازی رفت در آنفیلد کار را خوب شروع نکردیم و در برنابئو باید شرایط متفاوت باشد. حفظ توازن در حمله و دفاع و محکم بازی کردن در یک ربع ابتدایی بسیار حائزاهمیت است. لیورپول تیمی است که ضدحملات خطرناکی می زند و به همین شیوه ۷-۰ یونایتد را شکست دادند. آن بازی نشان داد که هرگز نباید لیورپول را دست کم گرفت.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید