در چند ماه اخیر مسامحه شده که تعداد بی‌حجابان افزایش یافته است

0
72


|


۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۱۹:۳۰:۴۶

|

|


نماینده کرج در مجلس:



عباسی گفت: در این چند ماه، مسامحه شده است که اخیراً تعداد بی‌حجابان بیشتر شده است، همچنین عده‌ای از این آب گل‌آلود استفاده کردند.



در چند ماه اخیر مسامحه شده که تعداد بی‌حجابان افزایش یافته است


|


۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۱۹:۳۰:۴۶

علیرضا عباسی نماینده کرج در مجلس، گفت: حجاب یک واجب شرعی است و مملکت ما یک کشور اسلامی است که رعایت حجاب در آن ضروری است. حتی زنان خارجی مثل رییس‌جمهور، نخست وزیر و سفیر کشور‌های دیگر هم که به ایران می‌آیند، موظف به رعایت حجاب هستند؛ بنابراین طبق شرع و قانون با کسی که قانون را رعایت نمی‌کند، برخورد می‌شود، ولی در مورد افرادی با حجاب ضعیف، مساله فرق دارد.

به گزارش رویداد ۲۴، او افزود: آن‌هایی که حجاب ضعیفی دارند در مناسبت‌ها، راهپیمایی‌ها، رای‌گیری‌ها شرکت می‌کنند، بنابراین جرم‌انگاری در این رابطه، برای کسانی است که هنجارشکنی کرده و به صورت مطلق حجاب را رعایت نمی‌کنند.

نماینده کرج ادامه داد: متاسفانه در دولت قبل، نقل مجالس آقای روحانی این بود که ما نباید به زور مردم را به بهشت ببریم، ولی متاسفانه به زور مردم را به جهنم بردند، که باعث شد دستگاه فرهنگی، آموزش و پرورش، آموزش عالی، ارشاد، وظیفه خود را رها و به تکلیف خود عمل نکنند.

وی در خصوص تصمیم دادستانی مبنی بر برخورد با بی‌حجابان گفت: افرادی که بدون حجاب در خیابان مشاهده می‌شوند، عده بسیار کمی هستند و شاید به هزارم درصد هم نرسند. دشمن انتظار داشت بانوان ما حجاب را کنار بگذارند، ولی زنان ما مومن و معتقد به اسلام و شریعت هستند، حتی رضاخان هم نتوانست حجاب را بردارد. زنان ما قبل از انقلاب هم به حجاب معتقد بودند و آن‌هایی هم که حجاب را رعایت نمی‌کنند عده کمی هستند که از اول این بنا را داشتند و چون قانون را رعایت نمی‌کنند، تخلف کرده و در همه جای دنیا با متخلف برخورد می‌شود.

عباسی افزود: در این چند ماه، مسامحه شده است که اخیراً تعداد بی‌حجابان بیشتر شده است، همچنین عده‌ای از این آب گل‌آلود استفاده کردند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید