پیولی: شاید در چمپیونزلیگ هم ناپولی را غافلگیر کردیم

0
71



کد خبر : ۱۸۹۸۷۲۱ |
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۳ |
۵۱۰ بازدید |

۰
دیدگاه


استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی ۴-۰ مقابل ناپولی گفت تیمش در این بازی با تغییر تاکتیک حریف را غافلگیر کرده و ممکن است در چمپیونزلیگ هم غافلگیری مشابهی برای ناپولی داشته باشد.

پیولی: شاید در چمپیونزلیگ هم ناپولی را غافلگیر کردیم

به گزارش “ورزش سه”، بعد از پیروزی ۴-۰ میلان مقابل ناپولی در بازی امشب دو تیم، استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی خود در پایان مسابقه گفت تیمش در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم می‌تواند مثل بازی امشب ناپولی را با تغییرات تاکتیکی‌اش شگفت‌زده کند. او از ستاره پرتغالی تیمش که در این بازی عملکرد درخشانی داشت ستایش کرد و او را یک قهرمان دانست.

لیائو در بازی امشب دو بار دروازه ناپولی را باز کرد و دیگر گل‌های میلان را هم براهیم دیاز و الکسیس سلمکرز به ثمر رساندند تا میلان در آستانه دیدارهای اروپایی با ناپولی از شاگردان اسپالتی زهر چشم بگیرد.

1838020

باید در بقیه بازی‌هایمان در سری آ همین‌طور کار کنیم
این تازه قدم اول است. ما ۹ بازی دیگر در سری آ در پیش داریم که باید در همه آنها با این روحیه بازی کنیم. چون در گذشته فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم و دیگر نمی‌توانیم همان را تکرار کنیم. این پیروزی دلچسب بود، ولی تنها سه امتیاز داشت. 

این بازی فرصت خوبی برای آنالیز ناپولی بود
نتیجه این بازی هر چه باشد تاثیری در چمپیونزلیگ ندارد. آنجا فضای دیگری است و تجربه دیگری خواهد بود. اما این بازی به ما امکان می‌دهد تا با آنالیز دقیق مسابقه بفهمیم چه کارهایی را خوب انجام دادیم و در چه زمینه‌هایی می‌توانیم بهتر بشویم. ناپولی در این فصل در سری آ بهتر از ما کار کرده است. ما امشب بازی مهمی را بردیم ولی از همه مهمتر بازی‌های آخر فصل است. برای اینکه در پایان بگوییم فصل خوبی داشتیم باید سهمیه چمپیونزلیگ به دست بیاوریم.

تغییر سیستم میلان برای بازی امشب مقابل ناپولی
حتی قبل از باختمان به ادوینزه تصمیم گرفته بودم که در بازی با ناپولی با چهار مدافع بازی کنیم. چرا که سه دفاعه بازی کردن جلوی آنها خیلی سخت است. الان راحت است که بگوییم این سیستم باعث شد چنین بردی به دست بیاوریم. یادتان باشد که ما با سیستم‌های دیگری به یک‌چهارم چمپیونزلیگ رسیدیم و پیروزی‌های مهمی مقابل آتالانتا، مونزا و تورینو به دست آوردیم.

شاید در لیگ قهرمانان هم ناپولی را غافلگیر کردیم
این بازی به ما اعتماد به نفس و روحیه داد، ولی چمپیونزلیگ تورنمنت متفاوتی است و بازی‌ در آن با لیگ فرق دارد. خصوصیات بازی ما طوری است که با دویدن در بعضی فضاها می‌توانیم برای ناپولی دردسر درست کنیم. البته امشب آنها هم فرصت داشتند، ولی ما از فرصت‌هایمان استفاده کردیم. ما ممکن است در لیگ قهرمانان هم مثل بازی امشب ناپولی را غافلگیر کنیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید