روزهای خوب نمی‌آید: چلسی با پوچتینو هم می‌بازد

0
58



کد خبر : ۱۹۵۹۱۵۳ |
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۱ |
۷۰۶ بازدید |

۱۰
دیدگاه


چلسی در هفته دوم لیگ برتر مقابل وستهم ۳-۱ شکست خورد. آبی‌های لندن در هفته اول مقابل لیورپول به تساوی رسیده بودند.

روزهای خوب نمی‌آید: چلسی با پوچتینو هم می‌بازد

به گزارش “ورزش سه”، چلسی که با سرمربی جدیدش مائوریسیو پوچتینو هفته گذشته مقابل لیورپول به تساوی رسیده بود امروز در هفته دوم لیگ برتر در خانه وستهم با گلهای آکرد، آنتونیو و پاکتا از روی نقطه پنالتی و تک‌گل چوکووئمکا برای چلسی با نتیجه ۳-۱ شکست خورد.

درحالیکه تنها ۷ دقیقه از شروع بازی می‌گذشت نایف اکرد، ستاره مراکشی وستهم، اولین گل بازی را به ثمر رساند. جیمز وارد-پروز خرید جدید وستهم از روی نقطه کرنر ارسالی عالی روی دروازه چلسی انجام داد که ملی‌پوش مراکشی این تیم با پروازی بلند و بالاتر از گالاگر به توپ ضربه زد تا دروازه چلسی باز شود. 

1912811

در حالی که چلسی روی دروازه وستهم فشار می‌آورد، سانتر بن چیلول به صورت ناقص دفع شد تا توپ در اختیار چوکووئمکا قرار بگیرد. این هافبک تهاجمی انگلیسی در سمت چپ محوطه جریمه توپ را کنترل کرد و با یک دریبل تماشایی و ضربه‌ای دقیق دروازه وستهم را باز کند. این اولین گل چوکووئمکا با پیراهن چلسی بود. این هافبک انگلیسی در تابستان گذشته استون‌ویلا را ترک کرد و به چلسی پیوست.

1912812

فشارهای چلسی همچنان ادامه داشت و در دقیقه ۴۲ داور در سوت خود دمید و به سود چلسی اعلام پنالتی کرد. استرلینگ با یک حرکت تکنیکی از چند بازیکن وستهم عبور کرد تا سوجوک او را در محوطه جریمه سرنگون کند. بازیکنان وستهم معتقد بودند این برخورد بیرون از محوطه رخ داده اما VAR اعلام کرد یک پنالتی باید در اختیار چلسی قرار بگیرد. انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی چلسی، پشت توپ ایستاد و سعی کرد گوشه پایین سمت چپ دروازه را هدف بگیرد اما آرئولا، دروازه‌بان وستهم، با تشخیص درست جهت توپ و شیرجه‌ای تماشایی پنالتی او را مهار کرد تا چلسی نتواند در این مسابقه برای اولین بار از وستهم پیش بیفتد. نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

1912813

درحالیکه تنها چند ثانیه از شروع نیمه دوم گذشته بود چوکووئمکا احساس ناراحتی می‌کرد و مشخص بود او در نیمه اول ضربه‌ای دریافت کرده که ادامه بازی را برایش سخت کرده است. در نهایت او به نیمکت چلسی اطلاع داد که باید تعویض شود و به دستور پوچتینو جای خود را به میخایلو مودریک داد.

1912814

چلسی در نیمه دوم هم مثل نیمه اول خیلی زود گل خورد. در دقیقه ۵۳ وارد-پروز با ارسالی عمقی توپ را در اختیار میخائیل آنتونیو، مهاجم جامائیکایی وستهم گذاشت. او با قلدری از پس دیساسی برآمد و توپ را با شوتی زیبا به گوشه پایین سمت چپ دروازه چلسی فرستاد تا وستهم بار دیگر از حریفش پیش بیفتد. 

1912815

در دقیقه ۶۷ وستهم یک بازیکن از دست داد تا شرایط برای چلسی مناسب شود. نایف اکرد مراکشی که گل اول وستهم را به ثمر رسانده با تکلی بلند جکسون، مهاجم چلسی، را نقش زمین کرد و داور چاره‌ دیگری نداشت جز اینکه کارت زرد را مقابل چشمان او بگیرد. این دومین کارت زرد ستاره مراکشی بود و او زمین را ترک کرد تا وستهم بیشتر از ۲۰ دقیقه مانده به پایان را ۱۰ نفره دنبال کند.

1912816

درحالیکه بازی در وقتهای قانونی با همین نتیجه به پایان رسیده بود در وقتهای اضافه و در دقیقه ۹۰+۵ وستهم صاحب یک پنالتی شد. کایسدو که در نیمه دوم برای چلسی به میدان آمده بود با بی‌احتیاطی امرسون را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. لوکاس پاکتا این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا اختلاف به دو گل افزایش یابد. بازی در نهایت با پیروزی ۳-۱ وستهم به پایان رسید

1912817

وستهمبازی در نهایت با پیروزی ۳-۱ وستهم به پایان رسید تا چلسی با هدایت مائوریسیو پوچتینو هم در دو هفته اول لیگ برتر نتواند به پیروزی دست پیدا کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید