توخل: فرصت نداشتیم، اما مسئولیت باخت با من!

0
70



کد خبر : ۱۸۹۹۱۱۶ |
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۳ |
۲K بازدید |

۰
دیدگاه

زندگی ادامه دارد:


توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، مسئولیت باخت غیرمنتظره مقابل فرایبورگ را قبول می کند.

توخل: فرصت نداشتیم، اما مسئولیت باخت با من!

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ در اولین گام تحت هدایت توماس توخل دست به کاری بزرگ زده و موفق شد با ارائه نمایشی درخشان و با چهار گل از سد دورتموند عبور کند. اما آنها امشب در جام حذفی در خانه ۱-۲ برابر فرایبورگ شکست خورده و شانس قهرمانی در این تورنمنت را از دست دادند. توماس توخل، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، مدعی شد تیمش چند فرصت خوب گلزنی در طول این مسابقه از دست داده و این نتیجه برای آنها ناامید کننده است.

توماس توخل در پایان این بازی گفت: “ما در نیمه اول از حریف خود با یک گل پیش افتادیم و سپس دو الی سه موقعیت گلزنی بسیار خوب نیز برای افزایش اختلاف داشتیم، به خصوص فرصتی که نصیب توماس مولر شد. اما نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. در نهایت فقط خودمان بابت این شکست مقصریم. حذف شدن در جام حذفی از مرحله یک چهارم نهایی آنهم در دیداری خانگی، ناامیدی بزرگی برای بایرن مونیخ بوده است.

1838662

فرایبورگ در این دیدار روی دو ضربه به سمت چارچوب ما دو بار موفق به گلزنی شد و من فرصت دیگری از سوی بازیکنان این تیم روی دروازه بایرن مونیخ در ذهن ندارم. ما در طول این دیدار در برخی دقایق خوب بازی کردیم، اما در ارسال پاس آخر بادقت نبودیم. آنها خیلی عقب و نزدیک به دروازه خودی دفاع می کردند و ما نتوانستیم در تمام طول ۹۰ دقیقه پرس خود را روی بازیکنان حریف ادامه دهیم.”

توماس توخل درباره اینکه آیا مسئولیت این شکست را بر عهده می گیرد یا خیر، گفت: “ما با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. درست است ما کادر مربیگری جدید بایرن مونیخ زمان زیادی نداشتیم، اما من مسئولیت این باخت را قبول می کنم. حالا باید آنالیز کنیم که چه اشتباهی رخ داده است. باید برای دیدار شنبه آماده شویم و همه چیز برای بایرن مونیخ ادامه دارد.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید