فتنه‌های ۸۸ و ۹۸ و… هر بار نشان داد که خار و خاشاک شناخته می‌شوند

0
70


|


۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۲۰:۲۰:۴۳

|

|


امام جمعه ملایر:



امام جمعه ملایر گفت: در انقلاب هر چند گاهی موجی می‌آید و خار و خاشاک‌ها را بیرون می‌ریزد؛ فتنه‌های ۸۸ و ۹۸ و… هر بار نشان داد که خار و خاشاک شناخته شوند و انقلاب تصفیه شود تا به دست صاحب اصلیش برسد، دولت نیز باید طبق قوانین جلوی این بی حجابی را بگیرد.



فتنه‌های ۸۸ و ۹۸ و… هر بار نشان داد که خار و خاشاک شناخته می‌شوند


|


۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۲۰:۲۰:۴۳

محمدعلی ارزنده امام جمعه ملایر با اشاره به جمله رهبری در خصوص مسئله حجاب مبنی بر اینکه مسئله حجاب اولویت اول نظام نیست، گفت: برخی این صحبت‌ها را تحریف می‌کنند که رهبری در بیانات اخیر به این مسئله که شعارها تنها شعار اقتصادی نیست و به معنای این نیست که از مسائل فرهنگی غافل شویم.

به گزارش مهر، ارزنده گفت: طبق فرمایش رهبری حجاب محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیت دولتی این یک وظیفه دینی و اعتقادی است و در جامعه اسلامی باید رعایت شود.

امام جمعه ملایر افزود: کشف حجاب هم حرام شرعی هم حرام سیاسی است و قطعاً در کشور حل می‌شود؛ در اغتشاشات هم عده‌ای مضطرب بودند که کشور دارد از دست می‌رود که رهبر معظم انقلاب در اوج اغتشاشات فرمودند این مسئله حل می‌شود.

وی افزود: در انقلاب هر چند گاهی موجی می‌آید و خار و خاشاک‌ها را بیرون می‌ریزد؛ فتنه‌های ۸۸ و ۹۸ و… هر بار نشان داد که خار و خاشاک شناخته شوند و انقلاب تصفیه شود تا به دست صاحب اصلیش برسد، دولت نیز باید طبق قوانین جلوی این بی حجابی را بگیرد.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید