گریه ستاره آرسنال بعد از گل تساوی لیورپول (عکس)

0
69



کد خبر : ۱۹۰۰۲۲۲ |
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸ |
۳٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه


به نظر می‌رسد اولکساندر زینچنکو پس از تعویض در بازی آرسنال با لیورپول، اشک می‌‌ریخت.

گریه ستاره آرسنال بعد از گل تساوی لیورپول (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال در آنفیلد پس از ۲۸ دقیقه با دو گل پیش افتاد و آن‌ها در مسیر حفظ فاصله ۸ امتیازی خود با منچسترسیتی قرار گرفته بودند. دو گل از روبرتو فیرمینو و محمد صلاح موجب شد بازی لیورپول و آرسنال با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

در دقیقه ۸۹ مسابقه اولکساندر زینچنکو از ترکیب آرسنال خارج شد و کیه‌ران تی‌یرنی به جای او وارد زمین شد. سپس این بازیکن اوکراینی در حالی که دستانش روی صورتش بود، روی نیمکت دیده شد.

1840806

به نظر می‌رسید که او از عملکردش ناراحت است که موجب شد آرسنال شانس یک پیروزی مهم را از دست بدهد. جیمی کاراگر اسطوره لیورپول از عملکرد زینچنکو انتقاد کرد و به اسکای اسپورت گفت: “نمی‌توانم زینچنکو را از ذهنم بیرون کنم. عنوان قهرمانی لیگ در راه است، شما باید بهتر باشید. چنین چیزی نمی‌تواند اتفاق بیفتد. زینچنکو باید قدرت بیشتری داشته باشد. مثل این است که او در حال تمرین باشد و نمی‌خواهد توپ از میان پاهایش عبور کند.”

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت اضافه کرد: “شما به دفاع کناری مدرن فکر می‌کنید و موضوع مهم این است که آن‌ها چقدر خوب جلو می روند. فکر می‌کنم آن‌ها غرور واقعی را در دفاع نداشتند. زینچنکو مجبور شد عقب بکشد. همه چیز بسیار آسان است، به خصوص اگر قرار است عناوین کسب کنید.”

باشگاه سابق زینچنکو، منچسترسیتی، روز شنبه یک پیروزی قاطع دیگر به دست آورد و رقابت برای عنوان قهرمانی تنها به شش امتیاز کاهش یافته است. همچنین شاگردان پپ گواردیولا در صورت پیروزی در بازی خود می‌توانند فاصله را به سه امتیاز کاهش دهند. 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید