رسمی: تمدید قرارداد مدافع ملی‌پوش چلسی

0
64



کد خبر : ۱۹۲۰۴۷۳ |
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۹ |
۱٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه


بن چیلول، دفاع چپ ملی‌پوش انگلیسی باشگاه چلسی، قرارداد خود با این باشگاه را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.

رسمی: تمدید قرارداد مدافع ملی‌پوش چلسی

به گزارش “ورزش سه”، بن چیلول، مدافع ۲۶ساله انگلیسی باشگاه چلسی، امروز قرارداد خود با این باشگاه را دو سال دیگر تمدید کرد. او به این ترتیب تا سال ۲۰۲۷ بازیکن چلسی خواهد بود.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره تلاش منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن چیلول منتشر شده بود که تمدید قرارداد او خیال چلسی را بابت حفظ این دفاع چپ ملی‌پوش راحت کرد.

1851210

باشگاه چلسی با صدور اطلاعیه‌ای در سایت باشگاه تمدید قرارداد چیلول را اعلام کرد. در اطلاعیه چلسی چنین آمده است: “بن چیلول امروز موافقت کرد که قراردادش با چلسی را دو سال دیگر تمدید کند. بر اساس قرارداد جدید چیلول تا تابستان ۲۰۲۷ در استمفوردبریج خواهد ماند. بن که می‌تواند به عنوان دفاع چپ و وینگر چپ بازی کند در سال ۲۰۲۱ به همراه چلسی فاتح لیگ قهرمانان شد و بعد از آن با پشت سر گذاشتن مصدومیت شدید از ناحیه زانو بار دیگر به تیم بازگشت و حالا چه در چلسی و چه در تیم ملی انگلیس یکی از بازیکنان اصلی است“.

بن چیلول بعد از امضای قرارداد جدیدش با چلسی گفت: “من در چلسی احساس راحتی می‌کنم و هر وقت با پیراهن این تیم به میدان می‌روم، از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم. من از حضور در این باشگاه کاملا راضی هستم و می‌خواهم جزئی از پروژه بلندمدت چلسی باشم. خوشحالم که تمدید قراردادم را امضا کردم. ما سخت در تلاشیم تا برای چلسی موفقیت به دست بیاوریم و من تمام سعی‌ام را خواهم کرد که شاهد لبخند بر صورت هواداران چلسی باشم، هوادارانی که به من خیلی لطف داشته‌اند”.

1851211



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید