یک رکورد شگفت انگیز دیگر به نام هالند

0
94



کد خبر : ۱۹۲۰۵۲۳ |
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۷ |
۱۸۵ بازدید |

۰
دیدگاه


ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، با گلزنی مقابل بایرن مونیخ به یک رکورد شگفت انگیز دیگر دست یافت.

یک رکورد شگفت انگیز دیگر به نام هالند

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی ۳-۰ مقابل بایرن مونیخ به پایان رساند تا کار آسانی در دیدار برگشت داشته باشد. ارلینگ هالند که پاس گل دوم تیمش را در این دیدار داد، گل سوم را هم خودش زد تا با رساندن شمار گل هایش به ۴۵، رکورد جدیدی را ثبت کند.

او طی ۳۹ بازی ۴۵ گل به ثمر رسانده که بیشترین تعداد گل به ثمر رسیده توسط بازیکنی از یک باشگاه لیگ برتری است. هالند با رساندن گل های خود به این عدد از رود فن نیستلروی (منچستریونایتد – ۰۳/۲۰۰۲) و محمد صلاح (لیورپول – ۱۸/۲۰۱۷) که پیش از این رکورد یاد شده را در اختیار داشتند، سبقت گرفت و شانس این را دارد تا رکورد جدید را دست نیافتنی تر کرد.

نیستلروی و صلاح طی ۵۲ بازی به این رکورد رسیده بودند اما هالند تاکنون فقط ۳۹ بازی انجام داده است و باید دید فصل را با چه تعداد گلی به پایان خواهد رساند.

1833621

هالند بعد از دو فصل و نیم درخشش در دورتموند به سیتی منتقل شد و با زدن ۹ گل در ۵ بازی اول همه نگاه ها را به سمت خود جلب کرد. او در این مدت رکوردهای متعددی را جابجا کرده و بعد از زدن سی و نهمین گل خود رکورد تامی جانسون را که از سال ۱۹۲۹ دست نخورده مانده بود شکسته و به بهترین گلزن آبی های منچستر نیز تبدیل شده بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید