بدشانسی‌های تیم ملی والیبال تمامی ندارد

0
83



کد خبر : ۱۹۲۱۴۷۶ |
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۳ |
۳۳۴ بازدید |

۰
دیدگاه

اختصاصی: غیبت یک بازیکن کلیدی دیگر در لیگ ملت‌ها


علی اصغر مجرد، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران به طور کامل لیگ ملت‌ها را از دست داد.

بدشانسی‌های تیم ملی والیبال تمامی ندارد

به گزارش “ورزش سه”، امروز تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای یک سال سخت و هیجان‌انگیز آغاز شد. جایی که شاگردان بهروز عطایی علاوه بر حضور در لیگ ملت‌ها و رقابت‌های قهرمانی آسیا باید برای رسیدن به المپیک و کسب سهمیه این مسابقات نیز تلاش کنند، بنابراین روی‌ هم‌ رفته چالش بسیار دشواری پیش روی والیبال ماست.

امروز نشست خبری بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برگزار شد و او به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. یکی از سوالات در مورد دو بازیکن ملی‌پوش یعنی علی اصغر مجرد و میثم صالحی بود که اخیراً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده‌اند.

عطایی در مورد میثم صالحی تاکید کرد که این بازیکن در وضعیت خوبی قرار دارد و اگر انتخاب شود مشکلی برای حضور در لیگ ملت‌ها نخواهد داشت. با این حال سرمربی تیم ملی صحبت‌های امیدوار کننده‌ای را در مورد مجرد مطرح نکرد و تلویحا خبر از غیبت او در لیگ ملت‌ها داد.

در همین راستا پیگیری‌های ما حکایت از آن دارد که علی اصغر مجرد هنوز روند درمانی خود را به طور کامل پشت سر نگذاشته و به طور قطع هر سه هفته لیگ ملت‌ها را از دست خواهد داد. این سرعت‌زن ملی‌پوش حتی کارهای مربوط به ویزای خود را هم انجام داده بود اما در نهایت ترجیح داده شده که روی این بازیکن ریسک نشود و او در لیگ ملت‌ها تیم ملی را همراهی نکند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید