کلمات خشن دروگبا و واکنش لمپارد:این حرفهای اوست!

0
77



کد خبر : ۱۹۲۱۹۲۴ |
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۱ |
۱۱٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه

من باشگاهم را به رسمیت نمی‌شناسم



فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، با وجود شکست مقابل رئال و حذف از چمپیونزلیگ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

کلمات خشن دروگبا و واکنش لمپارد:این حرفهای اوست!

به گزارش ورزش سه، چلسی در چهارمین بازی خود با هدایت فرانک لمپارد نیز متحمل شکستی دیگر شد. این تیم به دنبال جبران شکست ۲-۰ دیدار رفت مقابل رئال مادرید بود اما در خانه خود با نتیجه ای مشابه مغلوب رئال شد تا از رسیدن به جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ بازبماند.

فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گرفت: “نمایشی که در ۶۰ دقیقه اول داشتیم به خوبی نشان داد که چرا این ترکیب را انتخاب کرده بودم. تنها کاری که نتوانستیم بکنیم گلزنی بود. یک یا دو گل می توانست شرایط بازی را تغییر دهد. در چنین سطحی اگر گل نزنی به مشکل خواهی خورد.”

او خیلی از قضاوت دنیله اورساتو، داور ایتالیایی بازی، رضایت نداشت: “به نظرم دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم کافی نبود. همچین میلیتائو باید کارت زرد دوم می گرفت. من چیزی که واقعا فکر می کنم را نمی گویم (احتمال دارد محروم شوم). اگر او کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد ما برای ۳۰ دقیقه با یک یار بیشتر بازی می کردیم.”

1840161

سرمربی چلسی در پاسخ به این سوال که چلسی برای بهتر شدن اوضاع چه کاری باید بکند گفت: “ما در دوران گذار قرار داریم و امسال، سالی است که که می خواهیم هر چه زودتر تمام شود. بدیهی است که باید یکسری ساختارها را بهبود ببخشیم و سطح بازی امروز این مساله را نشان داد. زدن ضربات نهایی بخش مهم گلزنی است که باید آن را هم مورد توجه قرار دهیم.”

دیدیه دروگبا، ستاره سابق چلسی، پیش از بازی با رئال مادرید با انتقاد شدید از مدیران جدید این باشگاه گفته بود که این باشگاه شباهتی به باشگاهی که او می شناخت ندارد. لمپارد در واکنش به این اظهارات گفت: “متاسفم این نظرات دروگباست و من نظری در موردش ندارم.”

سرمربی چلسی با رد این ادعا که شاگردانش از انگیزه کافی برخوردار نیستند گفت: “بازی کردن برای چلسی خودش انگیزه است. انگیزه فردی و جمعی در تیم ما وجود دارد و رقابت همواره وجود دارد. من امروز بهترین نفرات را از نظر فردی و تیمی انتخاب کردم و آنها نشان دادند که می توانند با رئال رقابت کنند. ما فردا استراحت می کنیم و از پنج شنبه برای بازی با برنتفورد تمرین خواهیم کرد. فکر می کنم هواداران از عملکرد امروز ما راضی هستند. باید این روند را ادامه دهیم و سال آینده با قدرت برگردیم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید