ستاره فرانسوی هوادار دو آتشه نانت است

0
58



کد خبر : ۱۹۲۳۵۶۹ |
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹ |
۵۸۵ بازدید |

۰
دیدگاه


کولو موانی، ستاره ملی پوش فرانکفورت، برای تماشای فینال تیم سابقش راهی فرانسه می شود.

ستاره فرانسوی هوادار دو آتشه نانت است

به گزارش “ورزش سه”،  رندال کولو موانی تابستان گذشته به صورت رایگان از نانت جدا شد و در حال سپری کردن دوران درخشانی در تیم جدید خود اینتراخت فرانکفورت است. او اما هنوز یاران سابق خود را فراموش نکرده و قصد دارد در فینال جام حذفی فوتبال فرانسه که روز شنبه برگزار می شود حضور یابد.

کولو موانی فصل گذشته همراه با نانت این عنوان را به دست آورد و این تیم حالا بدون ملی پوش فرانسوی به دنبال تکرار قهرمانی است. نانت برای فتح جام حذفی سال گذشته نیس را با هدات کریستوف گالتیه شکست داد.

نانت فصل موفقی در لیگ یک فرانسه سپری نمی کند و در خطر سقوط قرار دارد. حضور ستاره ملی پوش سابق روی سکوهای پارک دو پرنس در فینال جام حذفی اما می تواند یک قوت قلب برای مدافع  عنوان قهرمانی باشد؛ ستاره ای که البته هواداران فوتبال فرانسه دل خوشی از او ندارند. موانی چند ماه پیش در قطر یک موقعیت تک به تک مسلم را در دقایق پایانی فینال جام جهانی مقابل آرژانتین از دست داد.

کولو موانی از زمان پیوستن به فرانکفورت پیشرفت قابل توجهی از خود ارائه داده و طی ۴۰ بازی ۲۰ گل و ۱۴ پاس گل به ثبت رسانده است. این درخشش باعث شده تا موانی با پیشنهاداتی از لیگ برتر و لیگ یک فرانسه مواجه شود. احتمال بازگشت او به فرانسه با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد.

موانی حالا قصد دارد فینال تیم سابقش در جام حذفی را از نزدیک تماشا کند: “من تمام بازی های آنها را تماشا می کنم، به غیر از زمان هایی که به صورت همزمان بازی داریم. من در حال آماده کردن کارهایم برای حضور در فینال هستم چرا که نمی توانم این دیدار را از دست بدهم. این عنوان متعلق به ماست و باید از آن دفاع کنیم. نانت از حمایت من در این دیدار برخوردار است.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید