مدافع ۴ رحمتی هم می‌تواند برود!

0
57



کد خبر : ۱۹۳۷۳۴۲ |
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۵ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه


مدافع جوان آلومینیوم در شرایطی در بسته ماندن دروازه تیمش موثر بود که احتمال جدایی او از ایرالکو وجود دارد.

مدافع ۴ رحمتی هم می‌تواند برود!

به گزارش “ورزش سه”، سید مهدی رحمتی پس از برتری خارج از خانه تیمش مقابل گل‌گهر تصمیم گرفت در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود بیاورد و امیرمحمد هوشمند را به خط دفاعی اضافه کند که اتفاقا این جابه‌جایی باز هم در بسته ماندن دروازه آلومینیوم موثر بود.

امیرمحمد هوشمند که سومین فصل حضورش در آلومینیوم اراک را پشت سر می‌گذارد و با وجود سن و سال کم تبدیل به یکی از مهره‌های باتجربه این تیم شده و با نمایش خود در خط دفاعی مورد توجه قرار گرفته، در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان هم عملکردی داشت که دروازه تیمش بسته ماند تا بتوانند عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را از آن خود کنند.

شماره ۴ آلومینیوم که بیست و سومین بازی فصل خود را مقابل نفتی‌ها انجام می‌داد، روی تاکتیک تیم حریف که استفاده از توپ‌های بلند و ارسال از کناره‌ها بود، موفق کار کرد و بارها در نبرد با بازیکنان حریف برتری داشت تا بار دیگر دروازه تیمش بسته بماند و با این نمایش جواب اعتماد مهدی رحمتی را بدهد.

1875110

هوشمند در شرایطی به استقبال آخرین بازی فصل رفت که او هم مثل سه مدافع میانی دیگر آلومینیوم اراک (وحید محمدزاده، سیدمهران موسوی و سید محمداحسان حسینی)، قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده و در حالی که بهترین خط دفاعی لیگ برتر متعلق به این تیم است، بعید نیست این مدافع ۲۳ ساله فصل آینده برای باشگاه دیگری به میدان برود.

رحمتی بارها در نشست‌های خبری اخیرش عنوان کرده که لیست تمدیدی‌ها را به باشگاه داده و قرارداد هشت بازیکن ازجمله مدافعان میانی باید تمدید شود و این ترس را دارد سال آینده تیمش بدون این نفرات کارش را دنبال کند.

عکس: محمد عباسی



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید