تنش در یووه بعد از باخت: ۳ ستاره عصبانی هستند

0
72



کد خبر : ۱۹۳۸۵۴۹ |
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۸ |
۱K بازدید |

۰
دیدگاه


یک رسانه ایتالیایی مدعی است تاکتیک‌های مکس آلگری در بازی دیشب مقابل سویا باعث عصبانیت سه ستاره این تیم شده و این موضوع جو رختکن بیانکونری را به هم ریخته است.

تنش در یووه بعد از باخت: 3 ستاره عصبانی هستند

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه لارپوبلیکا در ایتالیا در گزارشی می‌گوید چند نفر از ستاره‌های یوونتوس از تاکتیک‌ها و سبک بازی مربی‌شان ماسمیلینانو آلگری ناراضی‌اند و به خصوص تاکتیک‌های او در بازی دیشب مقابل سویا که باعث شکست یووه و حذفش از نیمه‌نهایی لیگ اروپا شد آنها را به شدت عصبانی کرده است.

یوونتوس دیشب در خانه سویا با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و با توجه به تساوی ۱-۱ در بازی رفت در مجموع با نتیجه ۳-۲ شکست خورد و نتوانست به فینال لیگ اروپا صعود کند.

1877452

این گزارش حاکی است سه بازیکنی که از تاکتیک‌های دیشب تیم‌شان به شدت عصبانی بودند خوان کوادرادو، آنخل‌ دی‌ماریا و فدریکو کیه‌زا هستند. عصبانیت آنها در رختکن علنی شده و باعث ایجاد تنش شدید و دودستگی در بیانکونری شده است.

در ادامه این گزارش اشاره شده که یکی از علتهای اصلی این سه بازیکن یوونتوس تاکتیک دفاعی آلگری برای بازی دیشب است. آنها می‌گویند تیم‌شان با توجه به تساوی در بازی رفت در این بازی باید تهاجمی وارد زمین می‌شد و نه دفاعی.

کوادرادو پیش از بازی دیشب به خبرنگاران گفته بود:” ما باید از جلوی دروازه حریف پرس کنیم، پرس سنگین. البته اگر مربی اجازه بدهد”. در جریان بازی شاهد پرسینگ سنگین یوونتوس نبودیم و بازیکنان آلگری بخش عمده مسابقه را در زمین خودشان خیمه زده بودند.

رپوبلیکا می‌گوید آنخل دی‌ماریا به خصوص از اینکه در نیمه دوم بازی دیشب مقابل سویا تعویض شده است عصبانی است. این ستاره آرژانتینی در گذشته هم رابطه سردی با آلگری داشته است. 

1877453



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید