کودتای نافرجام علیه گلر سابق تیم ملی در ساری

0
38



کد خبر : ۱۹۶۰۱۰۸ |
۰۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴ |
۳۷۰ بازدید |

۰
دیدگاه

به جای نظری کودتاچیان از فهرست خارج شدند؛


مصطفی نظری سرمربی تیم پوشاک حافظ ساری از شورشی که علیهش شده بود، جان سالم به دَر بُرد و به اولین امتیاز فصل چنگ زد

کودتای نافرجام علیه گلر سابق تیم ملی در ساری

به گزارش “ورزش سه” تیم پوشاک حافظ ساری در سومین دیدار خود از لیگ‌برتر فوتسال کشور، مهمان تیم فولاد زرند بود و به اولین امتیاز فصل و تاریخش در بالاترین سطح فوتسال ایران دست پیدا کرد. این تک امتیاز در شرایطی به حساب ساروی‌ها واریز شد که پیش از هفته چهارم، کودتا علیه سرمربی این تیم توسط برخی از بازیکنان بومی برپا شده بود و در طی چهار روز گذشته، مصطفی نظری سه مرتبه تا مرز برکناری از سِمَت خود پیش رفت که سرانجام مدیران باشگاه شب قبل از بازی با برگزاری جلسه‌ای با وی، خواهان ادامه همکاری با سنگربان سابق تیم‌ملی شدند.

1914911

پوشاک حافظ ساری، پس از دو شکست متوالی دچار بحران شد و با توجه به برکناری رضا لک از تیم کراپ، برخی از بازیکنان بومی این تیم خواهان حضور لک در ساری شدند و به همین منظور کودتایی علیه نظری برپا نمودند. در طول این مدت، سه بار به مصطفی نظری اعلام گردید که در تمرینات تیم شرکت نکند، در حدی که گمانه‌زنی می‌شد به زودی رضا لک به عنوان سرمربی جدید معرفی شود. اما یک شب پیش از دیدار با فولادزرند، ورق به کلی برگشت و مصطفی نظری از شورشی که علیهش شده بود، جان سالم به در بُرد و آن دو بازیکن خاطی از تیم کنار گذاشته شدند.

1914912

با وجود چنین حاشیه‌هایی، پوشاک حافظ ساری در نبردی خارج از خانه به یک امتیاز ارزشمند رسید. نکته جالب غیبت مراد ناظری و طاها مرتضوی در این بازی بود که ذهن‌ها را به سوی عاملان کودتا علیه نظری پَرت کرد

تیم پوشاک حافظ ساری با کسب این یک امتیاز در جایگاه یازدهم جدول ایستاد و در بازی آینده خود میزبان فرش‌آرا مشهد خواهد بود

1914913



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید