هوینس: اشتباه کردم، کان اصلا مدیر خوبی نبود

0
76



کد خبر : ۱۹۴۰۷۰۹ |
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۸ |
۲٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

مشاورانش بد بودند


اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است که الیور کان بر خلاف دوران فوتبالش، نتوانست مدیر خوبی برای بایرن باشد و مشاوران بد او فضای باشگاه را خراب کردند.

هوینس: اشتباه کردم، کان اصلا مدیر خوبی نبود

به گزارش “ورزش سه”، برکناری الیور کان (مدیر اجرایی) و حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی) قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا را کاملا تحت‌الشعاع قرار داد. حمیدزیچ با وجود این اتفاق در جشن قهرمانی بایرنی‌ها حضور داشت اما کان که به نظر می‌رسد بیشتر از او از این اتفاق ناراحت است تنها عضو هیئت مدیره باشگاه بود که تیم را در این جشن همراهی نکرد.

1735600

در غیاب مدیر ورزشی جدید قرار است توماس توخل همراه با یان کریستین دریسن (مدیر اجرایی جدید)، کارل هاینس رومینیگه (نایب رئیس سابق) و اولی هوینس (رئیس سابق و پدر معنوی باشگاه) برنامه‌ریزی برای فصل بعد را انجام دهند.

بسیاری نقش هوینس در برکناری کان را مهم عنوان کرده اند. رئیس افتخاری باشگاه در این رابطه به کیکر گفت: «مکالمه خوشایندی با او نداشتم. آیا از ابتدا انتصاب کان اشتباه بود؟ با توجه به اتفاقات ماه‌های اخیر، می توان اینطور گفت.»

1881161

هوینس معتقد است مشاوران کان مسئول ناآرامی‌ها و جو بسیار بد در باشگاه و کمبود انگیزه لازم در تیم بودند: «الیور مرد بسیار باهوشی است که از صحبت کردن با او لذت می برید. ناامیدی بزرگ این است که من فکر می کردم او می تواند به تنهایی کار را به دلیل شخصیت بزرگش انجام دهد، اما در عوض او خود را با مشاورانش محدود کرد. من برای کان احترام زیادی قائلم و به عنوان دروازه بان، او بازی هایی به یادماندنی برای بایرن انجام داد و افتخارات زیادی کسب کرد. حتی با وجود اینکه او به عنوان مدیرعامل انتظارات را برآورده نکرد، درب دفتر من به روی الیور همیشه باز است.»

هوینس در پایان گفت: «ما الان به آرامش نیاز داریم و این هیجانات کاذب سودی برای باشگاه ندارد.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید