بازگشت احتمالی سرمربی نساجی به قائمشهر

0
43



کد خبر : ۱۹۴۳۱۰۶ |
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶ |
۴٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه


یکی از اتفاقات جالب نقل و انتقالات در فصل جاری می تواند بازگشت سرمربی تیم نساجی به قائمشهر در قالب کادر فنی مهدی رحمتی باشد.

بازگشت احتمالی سرمربی نساجی به قائمشهر

به گزارش “ورزش سه”، سه فصل پیش بود که نساجی فصل را با مربیگری وحید فاضلی شروع کرد. مربی جوانی که پیش از این به همراه محمود فکری و زمانی که از خوشه طلایی به نساجی آمد، نتایج خوبی به همراه این تیم گرفت. ۱۰ مسابقه نباختن در هفته های پایانی که منجر به صعود نساجی به رتبه نهم جدول شد و این بهترین موقعیت نساجی در لیگ برتر تا به این جای کار بود، موجب شد که محمود فکری سرمربی نساجی شود و هدایت تیم نساجی در فصل جدید هم به وحید فاضلی محول گردد.

نساجی با شکست آلومینیوم اراک شروع خوبی به همراه وحید فاضلی داشت اما در ادامه این مسیر این مربی خوش شانس نبود و در نهایت با شکست در برابر مس رفسنجان در هفته یازدهم از کار برکنار شد و جای خود را به مجید جلالی داد. با این حال بازیکنانی که او به کادر فنی تیم نساجی اضافه کرد، از جمله سعید بیگی – محمد قربانی – علی داوران و… در قهرمانی این تیم در جام حذفی شریک بودند. وحید فاضلی در ادامه مسیر راهی تیم پدیده شد تا به عنوان کمک اول مهدی رحمتی کار خود را در تیم مشهدی آغاز کند. وحید فاضلی بعد از پدیده به همراه مهدی رحمتی راهی آلومینیوم اراک شد و به همراه این تیم هم روزهای خوبی را در لیگ برتر و حتی جام حذفی تجربه کرد. به این خاطر که آلومینیوم فصل گذشته در جام حذفی با شکست پرسپولیس دست به کار بزرگی زد و راهی دیدار پایانی شد که در بازی نهایی مغلوب نساجی شد و دستش از رسیدن به جام کوتاه شد.

در صورت تاکید به حضور وحید فاضلی در کادر فنی نساجی از سوی مهدی رحمتی که محتمل است،  وحید فاضلی بار دیگر به نساجی بر می گردد. او پیش از اینکه سرمربی نساجی شود، در دو مرحله با محمود فکری در تیم مازنی کار کرده بود و در صورتی که این فصل هم راهی قائمشهر شود، چهارمین حضور در تیم مازنی را تجربه خواهد کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید