بازگشت رونالدو به پرتغال برای یک رکورد جدید (عکس)

0
61



کد خبر : ۱۹۴۴۰۵۲ |
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۷ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

استقبال گرم از کریس در اردوی سلسائو


کریستیانو رونالدو در تمرین امروز تیم ملی پرتغال حضور یافته و مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت رونالدو به پرتغال برای یک رکورد جدید (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی پرتغال در حال حاضر با ۶ امتیاز از ۲ بازی صدرنشین گروه J انتخابی جام ملت های اروپاست. این تیم در فیفا دی پیش رو در چارچوب همین رقابت ها به مصاف بوسنی و ایسلند خواهد رفت؛ این اولین آزمون جدی روبرتو مارتینز روی نیمکت پرتغال خواهد بود. 
مارتینز لیست تیم ملی پرتغال برای این دو دیدار را با کمترین تغییر ممکن روز دوشنبه اعلام کرد. مهمترین جای خالی این لیست به ژوائو ماریو تعلق داشت که یک روز قبل از اعلام نفرات برگزیده سرمربی از بازی های ملی خداحافظی کرده بود. 
کریستیانو رونالدو، کاپیتان سرشناس پرتغالی‌ها مثل لیست قبلی در این لیست هم حضور دارد تا شانس بهتر کردن رکورد گل‌های ملی خود را داشته باشد؛ او که بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ یونایتد را به مقصد النصر ترک کرد امروز در تمرین تیم ملی کشورش حضور یافت. 

1886971
1886972

رونالدو بعد از حضور در النصر طی ۱۶ بازی در لیگ عربستان ۱۴ گل برای این تیم به ثمر رساند. او در کسب جام با تیم جدیدش ناکام بود و فصل را بدون قهرمانی به پایان رساند تا برخلاف چند سال قبل که با جام و رکوردهای قابل توجه به اردوی تیم ملی اضافه می شد این بار مثل یک بازیکن عادی به جمع هم تیمی هایش در پرتغال ملحق شد. 
رونالدو به محض حضور در اردوی تیم ملی پرتغال با استقبال گرم هم تیمی ها و کادر فنی مواجه شد. تصاویری هم از خوش و بش صمیمانه او با مارتینز منتشر شده که نشان می دهد هوای اوضاع کریس در این مقطع از تیم ملی آفتابی است. 
رونالدو این شانس را دارد تا با حضور در دو دیدار آتی تیم ملی کشورش به رکورد ۲۰۰ بازی ملی برسد. او در حال حاضر با ۱۲۲ گل زده در ۱۹۸ بازی بالاتر از علی دایی بهترین گلزن ملی تاریخ محسوب می شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید