راهکار عجیب باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد گولسیانی

0
77


|


۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۰۱:۴۵:۴۳

|

|


تمدید می‌شود؛ اما نه به ریال و دلار!



بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، باشگاه پرسپولیس راهکار جدیدی برای حفظ مدافع تأثیرگذار و گرجستانی خود پیدا کرد.



راهکار عجیب باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد گولسیانی


|


۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۰۱:۴۵:۴۳

گیورگی گولسیانی با نظر مثبت یحیی گل محمدی از تیم سپاهان اصفهان به پرسپولیس پیوست. او توانست به عنوان مدافعی مطمئن و در ادامه گلزن توانست نقطه قوت بزرگی برای این تیم در قلب دفاعی باشد. دو گل گولسیانی در دربی دور رفت او را به اوج محبوبیت بین هواداران پرسپولیس رساند و در ادامه نیز با جدایی یورکن لوکادیا به عنوان بازیکنی کاملا مطمئن در ضربات پنالتی، فصل را با عنوان بهترین خط دفاعی و ثبت ۶ گل به پایان رساند.

به گزارش خبرورزشی، بدون تردید یکی از ارکان اصلی کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ بیست و دوم توسط پرسپولیس آن هم تنها با ۱۳ گل خورده بود. با دستیابی به چنین آماری و رسیدن به پیراهن تیم ملی گرجستانی، یکی از گزینه‌های در اولویت برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری محسوب شود. اما شرایط سقف قرارداد و مسئله قراردادهای ریالی از عواملی بود که نگرانی بزرگی برای این تیم در مسیر ادامه همکاری با گولسیانی شکل داده بود.

گیورگی نیز البته با پیشنهاداتی مواجه شده بود تا به این نگرانی در اردوی پرسپولیس بیفزاید. خود گولسیانی نیز به صراحت اعلام کرد حاضر نیست قرارداد ریالی با پرسپولیس امضاء کند اما به تازگی خبر از توافق ابتدایی این بازیکن با باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

درهمین ارتباط خبردار شدیم باشگاه پرسپولیس با توجه به ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورو با بازیکنان خارجی به گیورگی گولسیانی پیشنهاد داده است بر پایه درهم امارات قرارداد او تمدید شود.

از قرار معلوم مدافع ملی پوش گرجستانی نیز این پیشنهاد را پذیرفته و قرار است قرارداد پنالتی‌زن اول پرسپولیس بر پایه واحد پول کشور امارات تمدید شود!

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید