بیرون آمدن خستگی از کف پای سلطان فوتبال ایران!

0
59



کد خبر : ۱۹۴۵۵۱۶ |
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۰ |
۵۷K بازدید |

۸
دیدگاه

توصیف ویژه دبل قهرمانی پرسپولیس و یحیی


علی پروین با شور و اشتیاق در مورد دبل قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کند.

بیرون آمدن خستگی از کف پای سلطان فوتبال ایران!

به گزارش “ورزش سه”، علی پروین پس از پایان تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما به سوالات پیرامون فوتبال ایران پاسخ داد.

* با قهرمانی پرسپولیس عشق کردم
یک تیم وقتی قهرمان می‌شود، از مدیریت بگیر بیا پایین تا تدارکات و تیم پزشکی، امسال همه کسانی که سر کار بودند، مخصوصا آقای درویش، خوب کار کردند. همچنین آقای گل‌محمدی، پیروانی و باقری که افتخار من این است که شاگردان من هستند و از این بابت عشق می‌کنم.

* قهرمانی جام حذفی خیلی مزه داد
این دو قهرمانی، مخصوصا جام حذفی، خیلی به من چسبید و آنقدر به من مزه داد که باور کن… من فوتبال پرسپولیس-استقلال را تک و تنها در خانه می‌بینم و واقعا عشق کردم. پرسپولیس امسال خیلی قشنگ بازی کرد و یک تشکر ویژه از بچه‌ها و یحیی دارم که تمام وقتش را برای این قهرمانی گذاشت. من به عنوان یک هوادار این تشکر را دارم.

* مربی نباید کنار زمین بالا پایین بپرد 
تا من مربی کنار خط هستم، بازیکن باید برود کارش را کند. روی تخته وقتی مربی می‌گوید برو این کار را بکن و آن کار را بکن، دیگر بازیکن وظیفه دارد انجام بدهد. اینکه بیرون کاری کنی، فایده ندارد.

* مردم با برد پرسپولیس شنگول می‌شوند
من رفقای پرسپولیسی و استقلالی زیادی دارم، وقتی تیمشان می‌بازد اصلا حوصله ندارند سرکار بروند. وقتی مردم با یک برد پرسپولیس اینطور شنگول می‌شوند، با یک باخت غصه می‌خورند، باید به نظرم مملکت ما از این‌ها استفاده کند و آنها را نکوبد.

1889617

* ۳۰۰ کت و شلواری کنار زمین بود
شما فینال بازی اروپا را دیدید؟ چند تا کت و شلواری را لب خط دیدید؟ یک نفر. دستش هم بالا بود که بازی سر تایم شروع شود. اما بازی پرسپولیس و استقلال ۳۰۰ نفر کت و شلواری کنار خط بودند. فدراسیون فوتبال باید آنها را درست کند.

* این دو قهرمانی خیلی چسبید
من خودم قهرمانی زیاد آورده‌ام، اما این دو تا خیلی مزه داد. قهرمانی جام حذفی چون فاصله کمی با قهرمانی لیگ برتر داشت، خیلی مزه داد. من می‌گویم در این مملکت قهرمان شوی ۴۸ ساعت خوشحالی دارد و قهرمان نشوی هم ۴۸ ساعت ناراحتی. اگر وسط این دو جام هم سه ماه فاصله بود، آنقدر نمی‌چسبید.

* هر کسی را که اعتراض کرد، شش ماه محروم کنید
یک داور بیچاره سوت می‌زند، درست یا غلط، ۲۰ نفر از وسط زمین می‌ریزند وسط. این داور بیچاره چه کار کند؟ بعد می‌آید بهتر کند، بدتر می‌شود. مقصر فدراسیون فوتبال است. شما اگر یک نفر را شش ماه محروم کنید، به شرط اینکه سر شش ماه انجام شود، همه چیز درست می‌شود.

* در اروپا چه کسی اعتراض می‌کند؟
داوران خیلی شرف دارند که با این وضعیت داوری می‌کنند. در اروپا داور با وی ای آر گل را برمی‌گرداند، کسی اعتراض می‌کند؟ اینجا باشد ۵۰ نفر می‌ریزند وسط زمین.

* وقتی قهرمان می‌شوی…
یحیی شاگرد من بوده و از شاگردان خوب من بوده. واقعا خسته شد اما وقتی قهرمان می‌شوی، خستگی از کف پایت بیرون می‌آید.

* سرمربیگری استقلال مبارک نکونام
نکونام هم مبارکش باشد و امیدوارم نکونام بتواند از پسش بر بیاید. من از خدا می‌خواهم جوان‌ها بیایند اما یادتان باشد که پرسپولیس و استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید