نماینده آسیایی ایران یک هفته در شمال

0
74



کد خبر : ۱۹۴۶۰۱۹ |
۰۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰ |
۲۷۴ بازدید |

۰
دیدگاه



شاگردان رحمتی آغاز تمرینات پیش‌فصل خود را در قائم‌شهر خواهد بود.

نماینده آسیایی ایران یک هفته در شمال

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال نساجی مازندران که پس از انتخاب سید مهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی خیلی زود کارش در نقل و انتقالات تابستانی را شروع کرد و تاکنون محمود قائدرحمتی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، محمدرضا آزادی و رشید مظاهری را به خدمت گرفته، قصد دارد یکی از نخستین تیم‌های لیگ برتری باشد که تمرینات پیش‌فصل را آغاز می‌کند و یک هفته در این شهر خواهد بود.

بنابر تصمیم کادر فنی نساجی، قرار است تمرینات پیش‌فصل این تیم از فردا شنبه در قائم‌شهر آغاز شود که بازیکنان جدید این تیم نیز مقابل هواداران معرفی خواهند شد و علاوه بر آن هم رحمتی و درودگر در یک نشست خبری شرکت می‌کنند تا برنامه‌های خود را برای فصل جدید عنوان کنند.

نساجی مازندران که در فصل اخیر نتوانست نتایج خوبی بگیرد، با برنامه‌ریزی ویژه‌تری سال فوتبالی جدید را آغاز می‌کند و قصد دارد با شروع تمرینات، آماده‌سازی خوبی برای رقابت‌های داخلی و به ویژه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و بتواند در آن بازی‌ها نمایش خوبی ارائه دهد.

باشگاه نساجی که تاکنون قرارداد صابر حردانی و حسین زامهران را نیز به‌عنوان مهره‌های فصل قبل خود تمدید کرده و پنج بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفته، احتمالا امروز جمعه نیز با نفرات دیگری قرارداد می‌بندد تا تمرینات پیش‌فصل را با شکل کامل‌تری آغاز کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید