واکنش آمریکا به درگیری ارتش روسیه و گروه واگنر

0
66


|


۱۴۰۲/۰۴/۰۳ ۰۸:۴۵:۴۷

|

|





شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی اختلافات میان فرمانده گروه واگنر و ارتش روسیه در واکنش به این تحولات اعلام کرد که وضعیت به وجود آمده را رصد می کنیم و با شرکا و متحدان خود در ارتباط هستیم.



واکنش آمریکا به درگیری ارتش روسیه و گروه واگنر


|


۱۴۰۲/۰۴/۰۳ ۰۸:۴۵:۴۷

یک سخنگوی شورای امنیت ملی دولت جو بایدن جمعه شب به وقت محلی در پی اظهارات جنجالی یوگنی پریگوژین رئیس گروه شبه‌نظامی واگنر و تدابیر امنیتی در مسکو پایتخت روسیه اعلام کرد: وضعیت را رصد می‌کنیم و با متحدان و شرکای خود در ارتباط با این تحولات مشورت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، پیش از این، شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که ایالات متحده آمریکا وضعیت روسیه را پس از اختلاف فرمانده واگنر و ارتش این کشور  از نزدیک زیر نظر دارد.

شبکه خبری سی‌ ان ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد ایالات متحده آمریکا حال رضد وضعیت روسیه در پی اظهارات فرمانده واگنر است.

یک مقام آمریکایی گفت: مقامات آمریکا اظهارات یوگنی پریگوژین فرمانده واگنر را فراتر از لفاظی های معمول او می‌دانند.  این (آنچه در حال رخ دادن است) واقعی است.

خبرگزاری تاس بامداد شنبه گزارش داد که در پی اظهارات جنجالی یوگنی پریگوژین رئیس گروه شبه‌نظامی واگنر، تدابیر امنیتی در مسکو پایتخت روسیه تقویت شده است.




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید